۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۴۶۵۱۵۶
معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی:

دشمنان از طریق فضای مجازی قصد نفوذ به اذهان جوانان جامعه اسلامی دارند

معاون سیاسی استانداری خراسان شمالی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از فضای مجازی و دنیای اینترنت به اذهان دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان ما نفوذ کنند؛ ازاین‌رو همه باید هوشیار و بیدار باشند.
محمدتقی ایرانی - یادواره شهدای دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی، امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز که با حضور خانواده شهید حسین فهمیده، شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی و دانش‌آموزان در محل تالار فرهنگی گلشن بجنورد برگزار شد، بر ادامه راه شهدا از سوی دانش‌آموزان و دانشجویان تأکید کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، جوانانی آگاهانه قدم برداشته، در عرصه سخت برای حفاظت از مرز و بوم و انقلاب اسلامی از جان خود گذشته و به درجه رفیع شهادت نائل شدند که ثمره آن ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی بود.

ایرانی خطاب به دانش‌آموزان، ادامه داد: شما دانش‌آموزان باید وصیت‌نامه و زندگینامه تک‌تک شهیدان را به‌صورت یک مجموعه تهیه کنید و از تجربه آنها در زندگی خود استفاده کنید.

وی در ادامه با اشاره به خطرات فضای مجازی، تصریح کرد: دانش‌آموزان مراقب شخصیت و روحیه خود در فضاهای مجازی باشند تا دشمنان از این طریق در ذهن و جسم آنها نفوذ نکند.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی دشمنان تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از فضای مجازی و دنیای اینترنت به اذهان دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان ما نفوذ کنند؛ ازاین‌رو همه باید هوشیار و بیدار باشند.

براتعلی حاتمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی هم در این مراسم یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز را گرامی داشت و گفت: شهدای دانش‌آموز با نثار خون خود افزون بر ایجاد امنیت، آرامش و استقلال برای کشور، مسیر را برای فراگیری درس و تحصیل دانش‌آموزان امروز فراهم کرده‌اند.

وی نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس را مؤثر دانست و بر الگوبرداری دانش‌آموزان از شهید «حسین فهمیده» و شهدای دانش‌آموز تأکید کرد.

حجت‌الاسلام تقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی هم در این یادواره خاطراتی از عملیات کربلای چهار و پنج دوران دفاع مقدس ذکر کرد.

گفتنی است، اجرای سرود دانش‌آموزی، پخش کلیپ، مداحی و تجلیل از هفت فرهنگی نویسنده عرصه جهاد و شهادت از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای دانش‌آموز در بجنورد بود.

لازم به یادآوری است، آیین بزرگداشت و یادواره شهدای دانش‌آموز بجنورد به همت دانش‌آموزان و فرهنگیان دبیرستان شاهد امام حسین (ع) بجنورد برگزار شد./9314/202/ب3

ارسال نظرات