۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۶۵۳۱۲
مدیر استانی حوزه های علمیه زنجان:

رسالت امروز طلاب حمایت و تبلیغ انقلاب اسلامی است

مدیر استانی حوزه های علمیه برادران زنجان با اشاره به رسالت سنگین طلاب در عرصه جهانی گفت: رسالت طلاب امروز بسیار سنگین و جهانی است که همان تبلیغ، ترویج و حمایت از انقلاب اسلامی می باشد؛ چرا که این کشور و این نظام به اثبات تاریخ صلح جوترین کشور دنیا است.
حجت الاسلام بیات حجت الاسلام بیات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام حسن بیات، مدیر استانی حوزه های علمیه برادران استان زنجان، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) زنجان، با اشاره به اقسام مختلف عمل صالح گفت: همین حضور در کلاس های درس طرف و نحو و منطق می تواند برای ما مصداق عمل صالح باشد که البته شکی در آن نیست.

وی در ادامه با اشاره به عدم خستگی برای طلبه شاداب از درس ها و مباحث روزانه افزود: برای یک طلبه فعال حضور در کلاس و ازدیاد درس و بحث نه تنها خستگی نداشته بلکه سبب خشنودی و شادابی وی است و هر چه قدر نیز تلاش کند، شادابی او بیشتر خواهد شد.

این مقام مسؤول در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از نعمات و برکات حوزه های علمیه برای طلاب همین نماز اول وقت و امکان حضور 24 ساعته در مدارس علمیه بدون داشتن دغدغه مکان و تغذیه است که باید با مغتنم شمردن آنها، به تلاش های علمی خود ادامه دهند.

حجت الاسلام بیات در ادامه با اشاره به ضرورت الگوی گیری از رسول خدا (ص) در کارها از سوی طلاب تصریح کرد: امروز شما طلاب رسول الله (ص) را الگوی خود قرار داده و پا در جای پای ایشان گذاشته و همان را کتابی را که بر پیامبر (ص) نازل شده تعلیم می بینید، پس محکم تر بخوانید که مردم سؤالات متعددی در این زمینه از شما دارند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم برنامه ریزی در اوقات طلاب و عدم گذران وقت به بطالت از سوی آنها اظهار داشت:  اکنون که شما دانستید در چه جایگاهی قرار دارید و با توجه به رسالت سنگین و کثرت وظایف محوله، آیا جایز است که وقت خود را به بطالت گذرانده و با چیزهای بی ارزش و یا کم ارزش مشغول باشید؟.

مدیر استانی حوزه های علمیه برادران زنجان در ادامه با اشاره به رسالت سنگین طلاب در عرصه جهانی گفت: رسالت طلاب امروز بسیار سنگین و جهانی است که همان تبلیغ، ترویج و حمایت از انقلاب اسلامی می باشد؛ چرا که این کشور و این نظام به اثبات تاریخ صلح جوترین کشور دنیا است.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اتکای به داخل و عدم نگاه به خارج از کشور در بحث پیشرفت، گفت: امروز هم اگر کشور ما بخواهد روی پای خود ایستاده و تبدیل به قدرتی در منطقه و جهان بشود، باید بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نگاهمان به داخل بوده و از اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم.

حجت الاسلام بیات در پایان با اشاره نقض عهدهای صورت گرفته از سوی آمریکا در ماجرای برجام تأکید کرد: چطور می توان به خارج از کشور نگاه امیدوارانه داشت در حالی که کشوری مانند آمریکا که خود را کد خدای دنیا تلقی می کند، هنوز امضای پای عهدنامه برجام خشک نشده آن را نقض می کند؛ پس باید از چنین کشورهایی که تنها هدف شان سوء استفاده از ایران اسلامی است، دوری جسته و فقط به خود متکی باشیم. /949/202/ب3

ارسال نظرات