۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۴۶۵۴۲۵
از سوی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ۲۰ الی ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود و آیت الله اعرافی سخنران افتتاحیه این نمایشگاه است.
دستاورهای دفتر تبلیغات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به مدت شش روز همراه با برنامه های متنوع به همت معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهر قم برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم روز شنبه بیستم آذرماه با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.

همچنین روز یکشنبه بیست و یکم آذرماه همراه با مراسم افتتاحیه نمایشگاه، محصولات فناورانه دفتر تبلیغات اسلامی معرفی شده و در این روز مسؤولان، معاونان و مدیران دفتر به ایراد سخن می پردازند و در روز دوشنبه همان هفته نیز یعنی در روز سوم مجلات علمی برتر همراه با سخنرانی مدیران و سردبیران مجلات مورد تقدیر قرار می گیرند.

روز سه شنبه بیست و سوم آذرماه نیز جشنواره تجلیل از ادارات برتر پژوهشگاه همراه با سخنرانی مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود و در روز چهارشنبه حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور در این نمایشگاه در جشنواره تجلیل از محققان و اعضای هیأت علمی برتر به ایراد سخن می پردازد.

 

در نهایت در روز پنجشنبه 25 آذرماه نمایشگاه پژوهش و فناوری، مراکز و پژوهشکده های برتر و همچنین غرفه برتر معرفی می شود.

شایان ذکر است، کرسی های نقد، نظریه پردازی، ترویجی و علمی همه روزه در نوبت عصر در این نمایشگاه برگزار می شود و عده ای از پژوهشگران و صاحبنظران حوزه در این نشست ها به ایراد سخن و بحث و نقادی می پردازند که حضور طلاب و فضلا در این نشست ها مزید امتنان است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از روز شنبه بیستم آذرماه تا روز پنجشنبه 25 آذرماه در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود و در برپایی این نمایشگاه مراکز علمی و پژوهشی دفتر تبلیغات از جمله پژوشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، معاونت آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و مرکز امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی همکاری دارند./1330/202/ب3

ارسال نظرات