۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۶۵۷۶۱
آیت الله دری نجف آبادی:

ایران به هیچ عنوان به آمریکا خوش بین نیست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران به هیچ عنوان به آمریکا خوش بین نیست چرا که این کشور از 28 مرداد سال 1332 تا کنون در کودتا و جریان های مختلف، همواره در صدد ضربه زدن به ایران بوده است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، با بیان اینکه آمریکایی ها باید نسبت به رفع تحریم‌های ظالمانه اقدام کنند، گفت: آمریکایی‌ها باید دست از فشارهای احمقانه خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند.

آمریکایی‌ها باید به برجام احترام بگذارند

امام جمعه اراک با اشاره به تلاش های بی دریغ ایران اسلامی در راستای تحقق برجام، اظهار داشت: برجام تلاش شبانه‌روزی ایران و 1+5 است و نمی‌توانند به آن بی‌احترامی شود و آمریکایی‌ها باید به برجام احترام بگذارند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بدخواهی و زیاده خواهی آمریکایی ها از مراودات انسانی و بشردوستانه به دور است، خاطر نشان کرد: آمریکا در سال های گذشته با سازماندهی و پشتیبانی گروهک های تکفیری ضربه های جبران ناپذیری به جهان اسلام وارد کرده است و ایالات متحده آمریکا باید در روابط بین المللی به ویژه در ارتباط با جهان اسلام خود را اصلاح کند و با خلوص نیت در محافل بین المللی حاضر شود.

ایران به هیچ عنوان به آمریکا خوش بین نیست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به بی اعتمادی ایران اسلامی به آمریکا، گفت: ایران به هیچ عنوان به آمریکا خوش بین نیست چرا که این کشور از 28 مرداد سال 1332 تا کنون در کودتا و جریان های مختلف، همواره در صدد ضربه زدن به ایران بوده است.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری تکیه بر توان و داشته های داخلی تنها راه سعادت ملت ایران است، بنابراین مسؤولان باید به جای برنامه های حاشیه ای و جناح بازی های سیاسی در راستای آبادانی کشور با تکیه بر ظرفیت های داخلی گام بردارند.

ارتباط حوزه و دانشگاه ضرورتی مهم در جامعه اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی 16 آذر ماه را روز بزرگ و یادآور بلوغ فکری آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه قشر فرهیخته جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان ایران اسلامی باید با الگوگیری از جنبش دانشجویی در سال های پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در مسیر آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه ارتباط حوزه و دانشگاه ضرورتی مهم در جامعه اسلامی محسوب می شود، گفت: اکنون توسعه همه جانبه کشور در گرو فعالیت های شبانه روزی حوزه های علمیه و دانشگاه ها است و اگر حوزه و دانشگاه در کنار هم باشند، کشور و ملت مسیر سعادت، ترقی و پیشرفت را در کوتاهترین زمان ممکن طی می کنند.

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یک بار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، برگزار می شود./202/842/ب1

ارسال نظرات