۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۶۶۱۰۵
با حضور آیت الله صفایی بوشهری؛

مراسم آیین شکرانه اختتامیه نهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید برگزار شد

مراسم آیین شکرانه اختتامیه نهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید، با حضور آیت الله صفایی بوشهری، 200 نفر از مدیران تشکل های داخلی و بین المللی و 350 نفر از اعضای کاروان های فرهنگی و تبیلغی برگزار شد.
مراسم شکرانه زیر سایه خورشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم آیین شکرانه اختتامیه نهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید شب گذشته با حضور آیت الله صفایی بوشهری، در محل سالن همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار شد.

این مراسم که با حضور 200 نفر از مدیران تشکل های داخلی و بین المللی همکار در این حرکات بزرگ و 350 نفر از اعضای کاروان های فرهنگی و تبیلغی برگزار شد، سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بوشهر، حجت الاسلام گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله برنامه های این مراسم بود.

مجید مختاری، مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در این مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته از نهمین دوره جشن های مردمی زیرسایه خورشید در دهه کرامت امسال پرداخت و اظهار داشت: جشن مردمی زیر سایه خورشید از سال 1386 با هدف ترویج و تبیین معارف رضوی، با اعزام کاروان های خدام رضوی به پنج استان کشور آغاز شد.

وی برگزاری 6 هزار برنامه در قالب جشن های مردمی زیر سایه خورشید، مشارکت بیش از 10 هزار جوان و حضور 160 هزار نفر در ویژه برنامه استقبال از کاروان های رضوی را از جمله برنامه های این جشن ها در دهه کرامت امسال دانست و ادامه داد: حضور در 649 مرکز درمانی و 779 خانه از خانواده های شهدا نیز دیگر برنامه های کاروان های اعزامی زیر سایه خورشید بوده است.

مدیر عامل موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در پایان با بیان اینکه امسال دو کار جدید در برنامه های دهه کرامت به مجموعه فعالیتهای کاروان های رضوی افزوده شد، اظهار داشت: حضور در مناطق محروم و توزیع سبد غذایی به تعداد 15 هزار بسته و اطعام 600 هزار نفر در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) از اقدامات مهم امسال کاروان های رضوی بود.

یادآور می شود؛ در پایان این مراسم از سرپرست پیشین موسسه خدمات مشاور‌ه‌ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی و تنی چند از اعضای کاروان های فرهنگی و تبیلغی، تجلیل به عمل آمد./202/859/ب1

ارسال نظرات