۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۶۶۲۷۴

ارسال مقالات برتر طلاب مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول به نمایشگاه هفته پژوهش

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با اشاره به نواخته شدن زنگ پژوهش در مدرسه از ارسال مقاله های برتر طلاب به نمایشگاه هفته پژوهش در اهواز خبر داد.
قلم، تحرير، مقاله، نوشته، بيانيه

حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز هفته پژوهش ابراز داشت: سه شنبه این هفته از محمد صادق مطیع الرسول طلبه برگزیده رتبه اول سطح دو مدرسه در نخستین جشنواره علامه حلی استانی در مرکز استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با بیان این که در خود مدرسه نیز با حضور امام جمعه شهرستان و تولیت مدرسه تجلیلی از طلبه مذکور صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: در هفته پژوهش افزون بر تجلیل از طلبه مذکور، زنگ پژوهش در مدرسه نواخته خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به مقالات تهیه شده از سوی طلاب مدرسه اظهار داشت: در هفته پژوهش مقالات برتر در خود مدرسه به نمایش درخواهد آمد و همچنین تعدادی از آنها در نمایشگاهی که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه شهید چمران برگزار می شود، ارسال شده اند.

حجت الاسلام خسروی فر با بیان این که فعالیت های دیگر معاونت پژوهش از جمله ثبت مقالات در سامانه را متناسب با پروسه زمانی پی می گیریم، خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش به صورت کلی شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش، تقدیر و تشکر از دارندگان مقالات برتر در خود مدرسه و تقدیر از طلبه حائز رتبه برتر در نخستین جشنواره علامه حلی استانی را خواهیم داشت.

وی با بیان این که مقاله های ارسالی به نمایشگاه هفته پژوهش متعلق به اساتید و طلاب مدرسه است، گفت: مقالاتی همچون «بررسی ادله ثبوت امامت» و نیز «مناط عقل در آثار شیخ انصاری» از سوی اساتید و نیز 10 تا 15 مقاله از طلاب سطح دو در زمینه های فقه، اصول و کلام به این نمایشگاه ارسال شده اند./303/9456/ب1

ارسال نظرات