۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۴۶۶۳۶۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

۹ دی نماد بصیرت و هوشیاری ملت ایران است

حجت الاسلام تقی زاده ۹ دی را روزی تاریخی و مهم دانست و گفت: این روز بصیرت و نمایش هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنانان داخلی و خارجی است.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ۹ دی را روزی تاریخی و مهم دانست و اظهار داشت: این روز بصیرت و نمایش هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنانان داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه بی تردید هدف شلوغیهای سال ۸۸ بی شک براندازی نظام اسلامی بوده است، ابراز داشت: از این رو این سال ۸۸ به حقیقت شاهد یک فتنه بزرگ بود، براندازی نظام و سقوط آن از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب طراحی شد و اگر درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب نبود مشخص نبود چه بر سر انقلاب و ارزشهای اسلامی خواهد آمد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به جهت اهمیت ۹ دی و اقدام مردم تبریز در ۸ دی برنامه هایی را برای این روز مشخص و طرح ریزی شده است، افزود: جهت گرامیداشت هشتمین سالگرد روز بصیرت اقدامات و برنامه های مختلف و متنوعی طرح ریزی شده است.

وی هدف این برنامه ها را بررسی عمیق و زنده نگاه داشتن این روز بزرگ دانست و ابراز داشت: برگزاری نشستهای روشنگری و توجه به ابعاد مختلف این روز مهم جزو اولویتهای این برنامه ها است، تشریح ابعاد فتنه و شیوه های براندازی، تبیین پیام های 9 دی و تشریح جایگاه رهبری در تثبیت انقلاب اسلامی از جمله رویکردها و اهداف دیگر ستاد است.

حجت لاسلام تقی زاده با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب، خاطرنشان کرد: در این برنامه ها تلاش شده است ارزش و اهمیت حضور اجتماعی و گسترده مردم در صیانت از نظام و انقلاب بررسی شود و جایگاه بصیرت و دشمن شناسی در میان مردم تبیین شود.

وی با تأکید بر برگزاری همایشهای تبیینی 9 دی، ادامه داد: برپایی همایش بزرگ در داخل یا مقابل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با توجه به شرایط جوی جزو برنامه های مصوب این روز است، همچنین در این روز همایشهایی در دانشگاههای مختلف طی هماهنگیهای صورت گرفته برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ترویج فرهنگ اسلامی و معارف انقلاب، توجه به غنای سیاسی و فرهنگی نسل جوان، محور قرار دادن دیدگاه های امام راحل و مقام معظم رهبری در تثبیت نظام، توجه به ترفندهای دشمنان و زمینه سازی برای حضور گسترده و با شکوه مردم در عرصه های سیاسی، اجتماعی و انتخابات سال آینده از مهمترین اهداف این برنامه ها است.

وی با اشاره به برگزاری جشنهای دهه فجر انقلاب، ادامه داد: کمیته های 23 گانه در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است،‌ توجه به کیفیت برنامه ها و دوری از کمیت گرایی باید سرلوحه فعالیتهای کمیته های ۲۳ گانه تا شاهد برگزاری جشنی با شکوه باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر اینکه آیینها و مراسمات مربوط به دهه فجر انقلاب اسلامی به دلیل نزدیک شدن به انتخابات سال آینده نباید رنگ و بوی سیاسی و جناحی به خود بگیرد، گفت: باید محور تمامی برنامه فقط دهه فجر باشد و از هرگونه ورود به مسایل سیاسی و جریانات مربوطه باید به شدت پرهیز شود./۸۵۴/302/ب3

ارسال نظرات