۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۶۶۴۱۷
آیت الله علما:

اسلام و مکتب پیامبر با وحدت مسلمانان به سراسر جهان صادر می‌شود

آیت الله علما با اشاره به لزوم توحید کلمه و وحدت امت اسلامی، گفت: ایجاد و توسعه وحدت میان مسلمانان، اسلام و مکتب رسول اکرم(ص) را به تمام جهان صادر می کند.
آیت الله  علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه امروز در سلسله جلسات اخلاقی در مسجد حاج شهباز خان ابراز داشت: دعا زمینه های پیشبرد وضعیت تربیتی و اخلاقی جامعه را ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: دعا نور الهی بوده و اسلام را به سمت اهداف مقدس هدایت و کمال و عظمت خداوند را به انسان گوشزد می کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: دعا انسان را از خواب غفلت بیدار کرده و گنجینه های الهی را نصیب انسان می کند دعا ضامن سعادت و نجات انسانها در دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به آثار و برکات وحدت میان مسلمانان گفت: اتحاد و انسجام میان مسلمانان سربلندی و اقتدار دنیای اسلام را به همراه دارد.

آیت الله علما با اشاره به لزوم توحید کلمه و وحدت امت اسلامی اظهار داشت: ایجاد و توسعه وحدت میان مسلمانان، اسلام و مکتب رسول اکرم (ص) را به تمام جهان صادر می کند.

این مسؤول در ادامه افزود: دودستگی و تفرقه سمی مهلک در جهت تضعیف اسلام و تحقق اهداف دشمنان است از این رو حفظ وحدت و انسجام آن میان مسلمانان از ضروریات است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: امید است که همواره در مسیر اسلام و انقلاب قدم برداریم و موجبات خشنودی امام زمان (عج) را فراهم کنیم./202/857/ب1

ارسال نظرات