۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۴۶۶۷۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جمع آوری آراء با وعده و وعید شرعا جایز نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در انتخابات دقت کنند و به درستی فرد مورد نظر را انتخاب کنند، گفت: عده‌ای در انتخابات با وعده و وعید آرا جمع می‌کنند که شرعا مشکل دارد و محلی که در آن آرای تقلبی جمع‌آوری شده غصبی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان، اظهار داشت: ما در کشور قانون پیشرفته‌ای داریم اما در عین حال اصولا قانون‌ها، بخش‌نامه‌ها و مقررات در هنگام اجرا نقاط ضعف و قوت خودش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر همان صداقت ها، اعتمادها و آرمان‌های دهه‌ 60 باقی بماند قانون اساسی ما هیچ‌ چیزی کم نخواهد داشت، گفت: در دهه‌های 50 و 40 قانونی داشتیم که بر اساس آن بیگانه بر ما حکومت می‌کرد و انگلیسی‌ها سردمدار تمام جهان بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند شما یا فردی را می‌شناسید و یا نمی‌شناسید، اگر می‌شناسید انتخاب کنید ولی اگر نمی‌شناسید به گروه‌هایی نگاه کنید که از فرد کاندیدا دفاع می‌کنند و ببینید این گروه‌ها مؤمن هستند یا نه در این صورت فرد مورد نظر را انتخاب کنید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مردم در انتخابات دقت کنند و به درستی فرد مورد نظر را انتخاب کنند، تصریح کرد: عده‌ای در انتخابات با وعده و وعید آرا جمع می‌کنند که شرعا مشکل دارد و محلی که در آن آرای تقلبی جمع‌آوری شده غصبی است.

وی ادامه داد: اگر چنانچه صداقت دهه 60 وجود داشته باشد قانون اساسی ما نقض نمی‌شود، ما نباید امروز به دنبال چیزی برویم که در دنیای کفار رایج است، لازم است در کشور قانون تضمین پیدا کند که در حال حاضر اینگونه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای نگهبان کار پر حجمی دارد که البته نتیجه آن زود خنثی می‌شود، خاطرنشان کرد: اینکه عده‌ای بیایند خود را طوری نشان دهند که فقط رأی جمع کنند مشکل دارد./880/202ب2

ارسال نظرات