۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۶۶۸۷۳
امام جمعه زرند:

فرهنگ ایرانی و اسلامی والاترین فرهنگ ها است

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی و اسلامی والاترین فرهنگ ها است، گفت: هدف از تهاجم دشمن این است ما را از اسلام و اهل بیت(ع) و حقیقت ایرانی اسلامی خودمان دور کند و فرهنگ منحط خودشان را جایگزین کند.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، به تبیین فرهنگ ایرانی و اسلامی پرداخت و اظهار کرد: ملت ایران اسلامی یک ملت بزرگی است که ریشه در تاریخ دارد و باید به فرهنگ ایرانی و اسلامی خودمان توجه کنیم.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام به سبب نداشتن فرهنک درصددند تا فرهنگ والای اسلامی را مورد خدشه قرار دهند، زیرا فرهنگ والای اسلامی ما اینقدر بالاست که خوبی های فرهنگ های دیگر را می گیرد و بدی ها و آفتهایش را پس می زند.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه زمانی که مغول ها به ایران حمله کردند فرهنگ مغول در فرهنگ اسلامی و ایرانی جذب شد، تصریح کرد: از همین مغول های سرکش انسان های مومن ساخته شد و همین مغولها به ایران و اسلام خدمت کردند و مغول ها در مرحله اول به تاراج ایران پرداختند اما با گذشت فرهنگ ایرانی و اسلامی به مذهب شیعه روی آوردند و موفق شدند به اسلام خدمت کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: هدف از تهاجم دشمن این است ما را از اسلام و اهل بیت(ع) و حقیقت ایرانی اسلامی خودمان دور کند و فرهنگ منحط خودشان را جایگزین کنند و بعد از جنگهای صلیبی برنامه استعمارگران این شد باید کاری کنیم فرزندان مسلمان از اسلام جدا شوند.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد کردن باورهای باطل درصدد است تا حقیقت را از اسلام جدا کند و امروزه شاهدیم که دشمنان مرتب بر فرهنگ بی دینی و بی حجابی تأکید دارند و در تلاشند تا نظام خانواده های ایرانی را از هم بپاشند؛ تا بتوانند با فرهنگ های اشتباه خود به درون خانواده ها و جامعه اسلامی ایران نفوذ کنند.

امام جمعه زرند یادآور شد: افرادی هم که تحت تاثیر این الحاقات مسموم می شوند و فضای جامعه را آلوده می کنند در حقیقت به ترفندهای دشمن پاسخ مثبت می دهند در حالیکه ما باید به الگوهای اسلامی و ایرانی خود نگاه کنیم و همه چیز را در وجود اهل بیت(ع) ببینیم.

حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: از این رو بانوان در جامعه اسلامی باید حضرت زینب(س) و حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهند و بدانند فرهنگ ایرانی والاترین فرهنگ ها است و این فرهنگ کشور ما را از سایر کشورها متمایز ساخته است.

وی اضافه کرد: یکی از موارد دیگری که فرهنگ ما را از سایر کشورها متمایز ساخته وجود با برکت رهبر معظم انقلاب است که با رهبری های خود توانسته انقلاب را از گزند دشمنان محفوظ بدارد./302/9709/ب1

ارسال نظرات