۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۶۷۰۶۴
فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا:

حراست از انقلاب فراتر از مرزهای جغرافیایی پیگیری می‌شود

فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی پیگیری می‌شود.
سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا امروز در جمع خانواده‌های شهدای آذرشهر با بیان این‌که شهدا الگوی جاودانه بشریت شناخته می‎‌شوند، اظهار داشت: محور اصلی وصیت‌نامه شهدای دفاع مقدس تبعیت از ولایت و توجه به غیرت دینی بوده است.

عباسقلی زاده با بیان این‌که شهادت نزدیک ترین مسیر ملحق شدن به خدا است، ادامه داد: شهدا با نثار جان خود عامل زنده نگه داشتن دین الهی شده اند؛ به یقین فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تحقق آرمان‌ها و احیای تمدن اسلامی است، طبیعی است که دشمنان با ترویج این فرهنگ عالی و الهی مخالف باشند.

وی با تأکید بر این‌که شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه و با تکیه بر غیرت دینی در سنگر مبارزه با گروهک‌های تروریستی و تکفیری حضور یافتند، خاطرنشان کرد: باید دانست که هدف دشمنان جمهوری اسلامی در به وجود آوردن و حمایت از گروه های تکفیری مقابله و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

سردار عباسقلی‌زاده با بیان این‌که حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: لازم است امروز بیش از هر زمان دیگری باید حافظ ارزش های والای نظام اسلامی باشیم، دشمن عزم خود را جزم کرده و تا براندازی کامل انقلاب اسلامی ایران پیش خواهد رفت.

فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا با اشاره به این‌که ایران اسلامی تنها حامی جدی جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است، افزود: هدف دشمن از طرح و برنامه ریزی های مختلف در طول تاریخ انقلاب، نابودی نظام اسلامی بوده است، اما این هدف استکبار در حال خنثی شدن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تنها راه عزت دنیوی و سعادت اخروی را اطاعت و تبعیت محض از ولایت فقیه دانست و ادامه داد: ولایت فقیه عامل اصلی حفظ کشور در برابر تهدیدات دشمنان است، باید با الگو قرار دادن شهدا تا جان در بدن داریم حافظ ارزش های والای نظام اسلامی باشیم.

عباسقلی زاده با تأکید بر استقامت و پایداری در راه اهداف متعالی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی در امتداد قیام اباعبدالله(ع) است، باید توجه کنیم که هر کس در خط انقلاب است به طور حتم در خط امام حسین(ع) است و شهادت مقامی است که همه آزادگان در پی آن بوده اند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات