۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۴۶۷۵۰۴
رییس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه:

حاصل وحدت حوزه و دانشگاه افزایش تولید علم در مسیر ارتقای کشور است

رییس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه حاصل وحدت بین حوزه و دانشگاه را افزایش تولید علم و دانش مفید در جهت ارتقای کشور در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دانست.
سید علی موسوی اصل رییس دانشگاه پیام نور واحد فیروز کوه

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت اله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه با حضور حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسئول محترم دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر موسوی اصل رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه، جامعه روحانیت شهرستان، مسئولین و طلاب گرانقدر حوزه علمیه امام صادق (ع)، شورای هیئات مذهبی، جمعی از مسئولین محترم ادارات، اساتید،کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در این مراسم، سید علی موسوی اصل  رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه با تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه و تقارن با هفته وحدت و میلاد پیامبر خاتم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، حاصل وحدت بین حوزه و دانشگاه را افزایش تولید علم و دانش مفید در جهت ارتقای کشور در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دانست.

وی افزود: دانشگاه همواره جایگاه آموزش و پژوهش در حوزه های علمی و فناوری بوده است و هدف آن رساندن جامعه به سوی مقاصد بلند فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس دانشگاه پیام نور فیروزکوه گفت: نقش حوزه های علمیه در ترویج فرهنگ اسلامی و تربیت جامعه بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین نبوی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن تبریک هفته وحدت، روز وحدت حوزه و دانشگاه و هفته پژوهش گفت: وحدت حوزه و دانشگاه بدین معنی نیست که حتما بایستی تخصص های حوزه ای در دانشگاه و تخصص های دانشگاهی در حوزه دنبال بشود بلکه اندیشه های علمی و دینی هم در حوزه و هم در دانشگاه نهادینه شود.

وی در ادامه گفت: طلبه و دانشجو با درک درست مسائل مهم جامعه، همواره نقش خود را در جهت پیشرفت و پیروزی های انقلاب اسلامی حفظ کنند.

گفتنی است، در پایان مراسم به سه نفر از دانشجویان برگزیده این دانشگاه جوایز نفیسی اهدا شد./843/101/ب3

 

ارسال نظرات