۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۶۷۶۰۰
تولیت و مسؤول جامعه علمیه امیرالمؤمنین:

حقیقت بسیجی بودن در ماهیت طلبگی است

حجت الاسلام کرباسی با بیان اینکه طلاب باید مطیع فرامین رهبری باشند، گفت: حقیقت بسیجی بودن در ماهیت طلبگی است و این دو هرگز از هم جدا نمی‌شوند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کرباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کرباسی، تولیت و مسؤول جامعه علمیه امیرالمؤمنین (ع)، در مراسم قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیان که به همت بسیج طلاب تهران بزرگ و بسیج طلاب استان تهران در مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: طلبه بسیجی، عالم و پاسخگو به همه نیازهای مردم خودش است.

وی با بیان اینکه طلبه بسیجی دارای آگاهی سیاسی و اجتماعی و بصیرت دینی است، گفت: طلبه بسیجی افزون بر اینکه باید زمان شناس خوبی باشد در زمینه دشمن شناسی و شناخت راه‌های نفوذ و توطئه‌های دشمن آگاهی کسب می‌کند تا بتواند به درستی از مواضع اسلام دفاع کند.

حجة الاسلام کرباسی شهید خلیلی را به عنوان یک طلبه بسیجی یاد کرد و بیان داشت: طلبه بسیجی شهید خلیلی که در راه دفاع از ارزشها  باورها و ناموس کشورش جان خود را نثار کرد عمری در ترویج فرهنگ و معارف عصمت و طهارت به ایفای رسالت خود مشغول بود که در پایان با اهدای خون خود بسیجی بودنش را امضا و به فیض شهادت نائل شد.

تولیت و مسؤول جامعه علمیه امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه شهید حجت الاسلام پورهنگ به عنوان یک طلبه بسیجی در دفاع از حرم آل‌الله به فیض شهادت رسید، گفت: شهید بسیجی پورهنگ، هر جا احساس مسؤولیت می‌کرد سر از پا نشناخته برای انجام آن مسؤولیت با تمام وجود آماده می‌شد با این وجود هرگز برای خود جایگاهی قائل نبود.

وی تصریح کرد: طلبه بسیجی، عالم دینی با بصیرت کامل در خط ولایت حرکت کرده و هرگز به غیر از مسیر حق فکر نمی‌کند.

حجة الاسلام کرباسی با تاکید بر اینکه طلبه بودن و بسیجی بودن هرگز از هم جدا نمی‌شوند، اظهار داشت: جدایی این دو هرگز ممکن نیست زیرا بقای هر یک به دیگری بستگی دارد در حقیقت بسیجی بودن در ماهیت طلبگی است.

تولیت و مسؤول جامعه علمیه امیرالمؤمنین (ع) در پایان خاطر نشان کرد: انتظاری که از طلاب بسیجی می‌رود حضور چشم گیر و فعال آنان در خط ولایت و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است./202/813/ب1

ارسال نظرات