۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۶۷۷۳۵
امام جمعه اندیکا:

گروه های تکفیری برای تفرقه و فتنه انگیزی تأسیس شده اند

امام جمعه اندیکا با بیان این که گروه های تکفیری تیشه به ریشه اسلام می زنند، گفت: این گروه ها تنها لعاب دین را به یدک کشیده و برای تفرقه و فتنه انگیزی تأسیس شده اند.
تکفیری

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، امام جمعه اندیکا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک هفته وحدت و ولادت فرخنده رسول خدا(ص) ابراز داشت: پیامبراکرم(ص) در صدر اسلام با ایجاد وحدت در میان مردم مدینه، حکومت اسلامی را تشکیل دادند و این حکومت نیز با وحدت آفرینی میان مسلمانان گسترش یافت.

امام جمعه اندیکا با اشاره به این که باید از مقوله وحدت به بهترین شکل ممکن استفاده شود، اظهار داشت: رقم خوردن پیروزی انقلاب اسلامی با اتحاد و همدلی میان آحاد ملت نمونه دیگر وحدت در عصر کنونی است و جهان اسلام برای رویارویی با دشمنان چاره ای جز وحدت ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیکا با بیان این که جهان اسلام از تفرقه ضربات سهمگینی را متحمل شده است، گفت: دشمنان از نقطه ضعف جهان اسلام که همانا تفرقه است، نهایت استفاده را برده اند.

حجت الاسلام موسوی به دودستگی جهان اسلام پس از وفات رسول خدا(ص) و نقش جریان انحرافی در دامن زدن به چنین مسأله ای اشاره و عنوان کرد: اشتراکات فراوان اهل تشیع و تسنن سبب وحدت مسلمانان و اهتمام آنها به دشمن اصلی جهان اسلام خواهد بود و جریان های تکفیری تنها عنوان و لعاب دین را به یدک می کشند.

وی با بیان این که گروه های تکفیری تیشه به ریشه اسلام می زنند، ابراز داشت: این گروه های جنگ ها نیابتی را انجام و چهره خشنی از اسلام به جهانیان نشان می دهند که سبب اسلام ستیزی و رسیدن دشمنان اسلام به خواسته های خود خواهند شد.

امام جمعه اندیکا در پایان هوشیاری و بصیرت مسلمانان را خواستار و رمز پیروزی آنها علیه دشمنان را وحدت و همدلی برشمرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات