۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۴۶۷۸۰۸
با هدف معرفی چهره اسلام راستین صورت گرفت؛

اعلام فراخوان دومین کنگره پیامبر اعظم در استان چهارمحال و بختیاری

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان دومین کنگره پیامبر اعظم(ص) در این استان خبر داد و گفت: این کنگره با نظارت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.
اعلام فراخوان دومین کنگره پیامبر اعظم در استان چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از اعلام فراخوان دومین کنگره پیامبر اعظم(ص) در این استان خبر داد و گفت: این کنگره به میزبانی دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمان و با نظارت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه اعلام فراخوان این کنگره در آستانه میلاد فرخنده و بابرکت پیامبر مهربانی ها صورت گرفته است، افزود: کنگره پیامبر اعظم (رحمه للعالمین) با محوریت «اسلام، جهــان معاصــر و زمینه های تعامل» و با تأکید بر پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسفی، پاسداشت مقام و منزلت پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)، آغاز یک حرکت منسجم فرهنگی در راستای تبیین اندیشه های راهبردی پیامبر اسلام، ایجاد بستر مناسب در اتحاد و انسجام جامعه اسلامی و هماهنگ سازی فعالیتهای فرهنگی و مناسبتی مساجد به ویژه کانون های فرهنگی هنری را از جمله اهداف کنگره عنوان کرد.

وی به محورهای دومین کنگره پیامبر اعظم(صلی الله علیه وآله وسلم) اشاره کرد و گفت: تعامل ادیان الهی، معرفی چهره اسلام راستین و پیامبر رحمت، اسلام و جوانان و اسلام هراسی؛ استراتژی شیطانی از محورهای دومین کنگره پیامبر اعظم(رحمه للعالمین) است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به شرایط شرکت در این کنگره اشاره و یادآور شد: مقاله باید علمی، پژوهشی و با نگاه به محورهای کنگره ارائه شده باشد و حجم آن، حداقل ۱۵ صفحه و حداکثر 30 صفحه A۴ با نرم افزار word2007 و با فونت (mitra) اندازه ۱۵ تایپ و لوح فشرده آن همراه مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شود؛ همچنین مقاله در همایش و جشنواره‌ای ارائه نشده و تاکنون به چاپ نرسیده باشد.

این مقام مسؤول در پایان آخرین مهلت ارسال مقالات را ۲۲ بهمن سال جاری عنوان کرد و افزود: زمان برگزاری کنگره، چهارشنبه ۱۸ اسفند سال جاری، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است./302/9457/ب1

ارسال نظرات