۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۶۷۹۴۹
استاد حوزه:

آزادی حلب نتیجه وحدت مسلمانان در مقابل تکفیر و استکبار جهانی است

استاد حوزه علمیه قم به سوء استفاده دشمن از تفرقه و عدم وحدت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف دشمن تفرقه اندازی در بین مسلمانان است که به یاری خداوند متعال به هدف خود نخواهند رسید و در این میان می توان آزادی حلب را از نمونه های بارز وحدت مسلمانان در مقابل تکفیر و اسکبار برشمرد.
وحدت

حجت الاسلام محمد علی حججی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک هفته وحدت و ضرورت آن در امت اسلامی ابراز داشت: عدم ارتباط در جوامع اسلامی از عواملی است که سبب تفرقه می شود و باید در جهت تعامل بین مذاهب که سبب از بین رفتن تفرقه می شود فعالیت های صحیحی انجام شود.

استاد حوزه علمیه قم به محرومیت شیعیان ایرانی در حج اشاره کرد و گفت: برخی از موضع گیری های غلط جریان شیعه انگلیسی سبب می شود که امروزه حساسیت خاصی از طرف وهابیت و اهل تسنن نسبت به اعتقادات شیعه صورت گیرد که باید با روش صحیح با این جریانات انگلیسی مقابله شود.

وی به سوء استفاده کردن دشمن از اختلافات بین مذاهب که سبب ایجاد تفرقه در امت اسلامی می شود اشاره کرد و گفت: هدف دشمن تفرقه اندازی در بین مسلمانان است که به یاری خداوند متعال به هدف خود نخواهند رسید و در این میان می توان آزادی حلب را از نمونه های بارز وحدت مسلمانان در مقابل تکفیر و اسکبار برشمرد./978/303/ب3

ارسال نظرات