۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۶۸۲۲۷

مراسم عمامه گذاری طلاب نجف اشرف برگزار شد

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه نجف اشرف از سوی حضرت آیت الله بشیر نجفی برگزار شد.
بشیر نجفی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف طی مراسمی به مناسبت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به دست حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید این شهر معمم شدند.

حضرت آیت الله نجفی در این مراسم بر ضرورت تبلیغ و نشر اسلام اصیل محمدی تاکید کرد و بیان داشت: طلاب و مبلغان حوزه علمیه باید اخلاق و سیره نبی اکرم (ص) را به جهانیان معرفی کنند.

وی همچنین در دیدار جمعی  از شیعیان عمان خواستار تمسک جوانان به سیره اهل اهل بیت (ع) شد و تصریح کرد: رسول اکرم (ص) پس از آنکه بشریت در آداب و رسوم شوم خود غرق شده بودند حیات حقیقی به آنان بخشید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه چهره اسلام از سوی جریان‎های تروریستی مخدوش شده است اظهار داشت: جهان اسلام امروزه با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‎کنند. اسلام حقیقی مردم را به محبت، دوستی و صلح دعوت می‎کند.

حضرت آیت الله نجفی در دیدار با استادان و دانشجویان دانشگاه استان المثنی بیان داشت: عراق دارای منابع و ثروت‎های ملی بسیار و از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است و استحقاق قرار گرفتن در بالاترین درجات و مراتب جهانی را دارد.

وی افزود: شرافت و بزرگی هر کشوری به سطح علمی آن کشور بستگی دارد و هر شخصی با علم آموزی عزت خود را بالا می‏برد./994/902/د

ارسال نظرات