۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۶۸۲۳۸
رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش مطرح کرد؛

تربیت بیش از 4000 حافظ قرآن به همت ارتش جمهوری اسلامی ایران

رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش گفت: در حال حاضر بیش از 4000 حافظ قرآن در کارکنان ارتش و خانواده های آنها در سطح کشور وجود دارد که این مهم نشان دهنده توجه نیروی زمینی ارتش به مطالبات رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم افتتاحیه مؤسسه قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی استان کرمانشاه عصر امروز با حضور رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش در منازل سازمانی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش در این مراسم ابراز داشت: خوشبختانه فعالیت کارکنان ارتش و خانواده های آنها در زمینه های قرآنی و فرهنگی بیشتر شده و مایه خرسندی است.

رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم توصیه داشتند و سهم ارتش از این رقم 65 هزار حافظ قرآن است که تمهیدات لازم برای تربیت این تعداد از حافظ و نخبه قرآنی اندیشیده شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 4000 حافظ قرآن در کارکنان ارتش و خانواده های آنها در سطح کشور وجود دارد که این مهم نشان دهنده توجه نیروی زمینی ارتش به منویات رهبر معظم انقلاب است که امید است این تعداد از حافظان قرآن کریم به رقم مورد نظر نزدیک شود.

این مسؤول اظهار داشت: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل بدنه ارتش بلکه در داخل کشور و حتی در بین ارتش های کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی جزء دستگاه ها و سازمانهای کشوری و لشگری شناخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بیان داشت: در ماه مبارک رمضان از سوی شورای فرهنگ توسعه قرآنی دستگاه های کشوری و لشگری پایش قرآنی تشکیل شد که ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این قسمت موفقیت هایی را کسب کرد.

رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش عنوان داشت: تأسیس مؤسسه قرآنی در بین منازل کارکنان ارتش اثرات و برکات فراوانی را به همراه دارد و سبب تقویت بعد معنوی و فرهنگی این عزیزان خواهد شد.

وی یادآور شد: 36 امین دوره مسابقات قرآن نیز در سطح ارتش برگزار شد که سبب ارتقا سطح قرآنی و تقویت بعد معنوی کارکنان ارتش و خانواده های آنها شد.

این مسؤول در پایان گفت: اگر قرآن کریم در وجود کارکنان و خانواده های ارتش نهادینه شود دشمنان انقلاب و اسلام نمی توانند در برابر ارتش و تمامی نیروهای مسلح ایستادگی کنند./202/857/ب1

ارسال نظرات