۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۶۸۲۸۶
با سخنرانی وزیر اطلاعات؛

گردهمایی ائمه جمعه مازندران فردا برگزار می شود

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران از برگزاری گردهمایی ائمه جمعه استان با حضور وزیر اطلاعات در مرکز استان خبر داد.
وزیر اطلاعات

حجت الاسلام محمد انتظاری، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری گردهمایی ائمه جمعه استان با حضور حجت الاسلام والاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در مرکز استان خبر داد.

وی با بیان این که این گردهمایی فردا دوشنبه 29 آذر در ساری برگزار خواهد شد، افزود: این گردهمایی با هدف بررسی مسایل و مشکلات استان شامل اشتغال جوانان، خسارت های ناشی از برف و سرمازدگی به کشاورزان و پیشنهاد برای کاهش اثرات ناشی از حوادث غیرمترقبه برگزار می شود.

حجت الاسلام انتظاری همچنین بررسی مسائل جهان اسلام به ویژه محور مقاومت را از دیگر موضوعات اعلام کرد و گفت: در این گردهمایی آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز حضور دارد.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که امروز شاهد پیروزی های گسترده جبهه مقاومت در منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: این پیروزی های مداوم جبهه مقاومت علیه مستکبران نوید بخش پیروزی های دیگر در منطقه است.

وی با بیان این که حلب در سایه وحدت و همدلی همه گروه ها آزاد شد، تصریح کرد: آزاد سازی حلب موجب عصبانیت و تحرک شدید جبهه استکبار شده است و حامیان تروریست ها تلاش می کنند از همه ظرفیت های موجود از تروریست ها حمایت کنند.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که وضعیت امروز منطقه بسیار بحرانی و خطرناک است، خاطرنشان کرد: کشورهای مستکبر غربی با همراهی برخی حکام دست نشانده عربی بسیاری از مردم بی گناه منطقه را به خاک و خون کشیده و میلیون ها انسان را بی خانمان کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز منطقه نیازمند یک جبهه واحد برای مقابله با توطئه های دشمنان است، تصریح کرد: اگر کشورهای اسلامی منطقه وحدت و همبستگی نداشته باشند به حتم در دامن حیله های دشمنان گرفتار خواهند شد.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که مهم ترین هدف دشمنان نابودی اسلام و ترویج اسلام وهابی و آمریکایی است، خاطرنشان کرد: امروز کلید حل مشکلات و بحران های منطقه وحدت و همدلی مسلمانان است.

حجت الاسلام انتظاری به نقش مهم ائمه جمعه در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و با بیان این که خطبه های نماز جمعه تأثیر چشمگیری در آگاهی مردم نسبت به مسائل داخلی و خارجی دارد، بیان داشت: پایگاه نماز جمعه نماد وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از اسلام و انقلاب است.

استاد حوزه علمیه مازندران از نماز جمعه به عنوان یکی از رویش های مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان این که نماز جمعه در سه دهه اخیر بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، گفت: نماز جمعه بهترین پایگاه و بستری برای حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که پایگاه نماز جمعه مأمن و پناهگاهی برای همدلی و همزبانی آحاد جامعه اسلامی است، افزود: این پایگاه ارزشمند در 38 سال گذشته به کانونی مهم برای وحدت و همبستگی امت اسلامی برای مقابله با توطئه های دشمنان تبدیل شده است.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که نماز جمعه پایگاه میثاق با ولایت است، تصریح کرد: این پایگاه ارزشمند عنوان یک جبهه سیاسی و فرهنگی نقش بسیار اثربخشی در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به این که نماز جمعه از ابتدای انقلاب تاکنون یکی از مهم ترین پایگاه های بصیرت بخشی مردم بوده است، تصریح کرد: نماز جمعه ظرفیتی برای تقویت معنویت و ارزش های دینی در جامعه است./303/950/ب1

ارسال نظرات