۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۶۸۸۸۷
آیت الله مجتهد شبستری:

سپاه حفاظت هواپیمایی آبروی نظام را حفظ کرد

امام جمعه تبریز گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی و کارکنان خدوم آن با ایثار و از خود گذشتگی نه تنها امنیت مسافرت هوایی کشور را تامین می کنند بلکه مانع دست درازی دشمنان انقلاب و اسلام به آبروی نظام اسلامی می شوند.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار جمعی از کارکنان و فرماندهان سپاه حفاظت هوایی استان با بیان اینکه در اوایل انقلاب بدخواهان انقلاب با اقدام به هواپیما ربایی تلاش داشتند تا اعتبار نظام اسلامی را خدشه دار کنند، اظهار داشت: در این شرایط امام راحل فرمان تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی کشور را دادند.

وی با بیان اینکه این اقدام امام خمینی (ره) نشان از تیزبینی و عمق نظر داشت، تصریح کرد: امام راحل با این اقدام تاریخی و ارزشمند خود بار دیگر در برابر توطئه دشمنان انقلاب و اسلام ایستاد و نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را در تضعیف انقلاب اسلامی عقیم گذاشت.

امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت و جایگاه سپاه حفاطت هواپیمایی کشور در حفظ امنیت و آرامش در جامعه، ابراز داشت: سپاه حفاظت هواپیمایی و کارکنان خدوم آن با ایثار و از خود گذشتگی نه تنها امنیت مسافرت هوایی کشور را تامین می کنند بلکه مانع دست دارازی دشمنان انقلاب و اسلام به آبروی نظام اسلامی می شوند.

وی با بیان اینکه عملکرد یگان سپاه حفاظت هواپیمایی کشور در جهان بی نظیر است، گفت: این یگان با عملکرد مطلوب خود تا به امروز از حیثیت هوایی انقلاب اسلامی صیانت کرده اند و بسیار خوش درخشیده اند و تا به امروز توانسته اند در امنیت هواپیمایی کشور موفق عمل کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر حفظ و تقویت روحیه انقلابی در میان مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه عامل اصلی امنیت، آرامش و پیشرفت کشور است و باید روز به روز اعتقاد و حمایت از ولایت فقیه افزایش یابد و تقویت شود.

وی ویژگی بارز پاسداران را ولایتمداری و انقلابی گری دانست و ابراز داشت: مجموعه سپاه لازم است با فعالیتهای فرهنگی و گسترش آن فرهنگ ولایتمداری را در جامعه ترویج دهند و این روحیه ارزشمند را در بطن جامعه ایرانی تعمیق بخشند تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند./202/854/ب1

ارسال نظرات