۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۶۸۹۶۸

چهارمین کنگره سراسری شعر فاطمی «هجده سال نوری» فراخوان داد

مجمع شاعران اهل بیت (ع) چهارمین کنگره سراسری شعر فاطمی«هجده سال نوری» را همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد کرد.
شعر فاطمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مجمع شاعران اهل بیت(ع)، کنگره شعر فاطمی «هجده سال نوری» با هدف نگاهی امروزی به ویژگی‌های شخصیتی ایشان در ابعاد گوناگون عبادی، عرفانی، خانوادگی، سیاسی، علمی و نیز خطبه‌های آن حضرت برگزار می‌شود.
در این فراخوان از همه شاعران پیشکسوت و جوان در سراسر کشور دعوت شده است با ارسال حداکثر پنج قطعه از آثار برتر خود در  این کنگره شرکت کنند.

قالب آثار کنگره در همه قالبهای شعر کلاسیک، شعر نیمایی و سپید است و در مراسم اختتامیه به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. مهلت ارسال آثار اول بهمن‌ماه ۹۵ است.

شعر فاطمی(مدح، مرثیه، فضائل و مناقب حضرت زهرا(س) موضوع بخش اصلی این همایش است وشعر کودک و نوجوان با موضوع« تربیت کودک و نوجوان با نگاهی به زندگانی و سیره حضرت زهرا(س)» و «عفاف، حجاب و حیای فاطمی» نیز از محورهای ویژه این کنگره شعر است.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی farakhan@eradat.irو یا با مراجعه به سایت مجمع شاعران اهل بیت به آدرس eradat.ir ارسال نمایند./872/102/ب3

ارسال نظرات