۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۶۹۲۲۴

نماینده آیت الله سیستانی خواستار حمایت رسانه‎ای از مجاهدان عراقی شد

نماینده حضرت آیت الله سیستانی بر ضرورت حمایت مادی، معنوی و رسانه‎ای از مجاهدان عراقی تاکید کرد.
حجت الاسلام سید احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در صحن مطهر امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: برخی با حمایت مالی، رسانه‎ای، شایعه پراکنی و تهمت زدن درپی تضعیف روحیه مجاهدان عراقی و تقویت تروریسم هستند.

وی با اشاره به آیه 173 سوره آل عمران افزود: انسان‎های بابصیرت بدون دلیل موضوع و سخنی را نمی‎پذیرند و در رابطه با موضوعات مختلف تفکر و تحقیق می‎کنند.

حجت الاسلام صافی معنای بزدلی و ترس را متفاوت دانست و تصریح کرد که ترس یک غریزه انسانی است. مردم در حالت جنگ می‎ترسند و برای جلوگیری از کشتار انسان‎های بی‎گناه دست به اسلحه می‎شوند و از خود به دفاع می‎پردازند ولی منافقان با پوشاندن چهره پلید خود به دشمنان کمک می‎کنند.

وی رزمندگان عراقی را مایه افتخار، عزت، شرف و بقای ملت دانست و عنوان کرد: عراق در شرایط حساسی قرار دارد و مجاهدان عراقی با حمایت معنوی، مادی و رسانه‎ای مردم در حال مبارزه با جریان تروریستی داعش هستند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی خواستار فراهم کردن نیازها و لوازم ضروری مجاهدان عراقی شد و اظهار داشت: درمان مجروحان و اعزام پزشک به جبهه‎های نبرد با تروریسم از موضوعات مهمی است که باید مسؤولان به آن توجه ویژه کنند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات