۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۶۹۲۳۶
حجت الاسلام جوشقانیان:

شهدا ذخیر نظام و انقلاب هستند نه دریافت کنندگان حقوق های نجومی

دبیر شبکه فعالان جهاد و شهادت با انتقاد از برخی سخنان نسنجیده مسؤولان گفت: همه ما و مسؤولان بر سر سفره شهدا هستیم و به برکت فداکاری های آنان بود که امروز از امنیت و عزت برخوردار هستیم، شهدا ذخایر انقلاب هستند نه مسؤولان و مدیرانی که حقوق های نجومی و ظالمانه دریافت می کنند.
حجت الاسلام جوشقانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین جوشقانیان دبیر شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، جامعه را نیازمند به فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بر جامعه اثرات فراوانی دارد و می تواند سبب حرکت رو به جلوی جامعه شود.

وی با اشاره به رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی 8 ساله افزود: در دفاع مقدس کشورهای مستکبر جهان به یاری صدام آمدند تا به ایران حمله کرده و انقلاب اسلامی را شکست دهد اما با عنایت الهی و رشادت های رزمندگان آن ها پیروزی را از آن خود کردند.

رییس مجمع عالی بسیج استان قم با بیان این که عملیات های رزمندگان در جنگ همچون عملیات والفجر 8 در دانشگاه های نظامی جهان مورد توجه بوده و تدریس می شود، اظهار داشت: با وجود این که همه جهان متحد شده بودند به انقلاب ضربه بزنند و از آخرین تجهیزات برای حملات استفاده می کردند اما رزمندگان هیچ هراسی به خود راه نمی دادند و معتقد بودند که خداوند متعال قدرت مطلق است.

وی با اشاره به سیاست های دشمن در تحت فشار قراردادن و تحریم های متعدد جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار را بر ایران تحریم کرده بودند اما این فشارها و تحریم مانع از کار و تلاش رزمندگان نشد، امروز هم باید با تأسی به شهدا در برابر فشارهای دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان این که دشمنان سعی می کنند با راه انداختن جنگ های نیابتی اسلام را تضعیف کنند، ابراز داشت: این کار دشمنان سبب شد آزادی خواهان منطقه با یکدیگر متحد شوند و در برابر خواسته های شوم دشمن ایستادگی کنند.

وی با انتقاد از برخی سخنان نسنجیده مسؤولان عنوان کرد: همه ما و مسؤولان بر سر سفره شهدا هستیم و به برکت فداکاری های آنان بود که امروز از امنیت و عزت برخوردار هستیم، شهدا ذخایر انقلاب هستند نه مسؤولان و مدیرانی که حقوق های نجومی و ظالمانه دریافت می کنند.

دبیر شبکه فعالان جهاد و شهادت خاطرنشان کرد: متأسفانه گاهی به جای برخورد با این افراد به آن ها مدال داده می شود، رهبر معظم انقلاب چندین بار بر ضرورت برخورد با دریافت کنندگان نجومی و حقوق های ظالمانه تأکید کردند اما باید از مسؤولان پرسید چرا تا کنون برخورد لازم انجام نشده است.

وی ولایت فقیه را از نعمت های بزرگ الهی دانست و تأکید کرد: این ولایت فقیه بود که معادلات منطقه را به نفع جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت تغییر داد، این ولی فقیه بود که اجازه نداد دشمنان در فتنه به اهداف شوم خود برسند.

وی اضافه کرد: نباید از مطالبات مردم و جامعه غفلت کرد که خیانت است، این که برخی گفتند حقوق شهروندی نورچشمی ندارد باید از اطرافیان خود شروع کنند، باید مطالبات مردمی و رهبر معظم انقلاب مورد توجه مسؤولان باشد./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات