۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۶۹۳۶۸
امام جمعه بروجرد:

9 دی یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه دشمن است

امام جمعه بروجرد بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و گفت: 9 دی یادآور بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر فتنه دشمن است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در نشست برنامه ریزی بزرگداشت قیام 9 دی که در حسینیه اهل البیت(ع) بروجرد برگزار شد، 9 دی ماه را روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و گفت: این روز، روز تبعیت از ولایت و رهبری است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به جریان انتخابات، یادآور شد: کشورهای استکباری پس از 10 سال به بهانه واهی تقلب در انتخابات سال 88 اتفاقاتی را با الگوبرداری از کودتاهای مخملی که در چندین کشور با موفقیت اجرا شده بود، با هدف ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی طرح براندازی و شکست نظام را از پیش طراحی کرده بودند، افزود: دشمن با بهانه تقلب در انتخابات سال 88 آشوبهایی را به وجود آورد.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه دشمن با توجه به عدم شناخت ملت ایران و عدم درک بالای نفوذ کلام دینی رهبری در محاسبات خویش دچار اشتباه شد، خاطرنشان کرد: بصیرت و هوشیاری ملت ایران در سایه پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به هوشیاری ملت ایران از توطئه های دشمن، عنوان کرد: مردم همیشه بیدار و در صحنه انقلاب اسلامی در سایه عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در روز عاشورای حسینی توطئه دشمن در فتنه 88 را خنثی کردند.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت باشکوه برگزار شدن حماسه 9 دی ماه، اظهار داشت: با یادآوری بصیرت و هوشیاری ملت ایران و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون باید همیشه در برابر توطئه و ضربه دشمن آگاه باشیم.

وی با یادآوری به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همواره در پی ضربه زدن به اصل نظام هستند، تأکید کرد: باید همواره فتنه دشمن را در نطفه خفه کنیم و این اقدام در زمینه بصیرت و بیداری ملت ایران امکانپذیر است./9451
/203/ب2

ارسال نظرات