۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۶۹۳۸۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

9 دی حجت را بر همه تمام کرد

عسگری با اشاره به آسیبهایی که فتنه سال 88 به کشور وارد کرد، عقبه این فتنه را آمریکایی و اسرائیلی عنوان کرد و گفت: حماسه 9 دی حجت را بر همه تمام کرد، 9 دی شکست راهبردی دشمن در جنگ نرم بود که این حماسه بزرگ تهدید نرم را به فرصتی بزرگ تبدیل کرد.
9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری مراسم گرامی‌داشت حماسه نهم دی، با بیان اینکه با تبعیت از ولایت می‌توان از فتنه‌ها عبور کرد، گفت: فتنه سال 88 ضربه‌های بسیاری به کشور وارد کرد.

عسگری با تأکید بر لزوم تبیین ابعاد مختلف فتنه و حماسه 9 دی و نقش این حماسه در خنثی سازی فتنه برای نسل جوان و نوجوانان، تصریح کرد: در فتنه سال 88 حرمت شکنی‌های بسیاری صورت گرفت، توهین و هتاکی علیه باورهای دینی مردم، بی احترامی به ساحت مقدس امام حسین(ع) و آتش زدن تصویر امام خمینی و زیرپا گذاشتن قوانین و آسیب وارد کردن به اموال عمومی و بیت المال از اتفاقاتی است که در فتنه سال 88 رخ داد.

وی در ادامه افزود: سران فتنه با همراهی دشمنان با ایجاد شبهه دروغین تقلب تلاش کردند تا در میان مردم شکاف و دشمنی ایجاد کنند، فتنه گران با همکاری با دشمن ضربه‌های بسیاری به کشور وارد کردند و یکی از ابعاد فتنه را باید تشدید تحریمها با همکاری فتنه گران از سوی آمریکا عنوان کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه دشمنان بعد از فتنه به براندازی نظام مقدس اسلامی امیدوار شدند و حتی در مسأله هسته‌ای هم به باج خواهی پرداختند، اظهار کرد: مردم اصفهان همیشه بیدار و در میدان بودند، حرکت خودجوش مردم اصفهان در 8 دی ماه سال 88 علیه فتنه گران بازهم پیشگام بودن اصفهانی‌ها را نشان داد.

عسگری عقبه فتنه سال 88 را آمریکا و اسرائیل عنوان کرد و گفت: باید از مردم بصیر و انقلابی در روز 9 دی تجلیل شود، حماسه 9 دی حجت را بر همه تمام کرد، 9 دی شکست راهبردی دشمن در جنگ نرم بود که این حماسه بزرگ تهدید نرم را به فرصتی بزرگ تبدیل کرد، این حماسه نشان دهنده تأثیر قدرت مردم در حمایت از نظام مقدس اسلامی است.

وی نهم دی ماه را حماسه‌ای مردمی توصیف کرد که کشور را در راستای پیشبرد اهدافش کمک کرد و افزود: 9 دی نشان داد ایران گرجستان نیست که دشمن بتواند با عناصر وابسته و نفوذی‌ها کشور را در دست بگیرد، دولتها باید بدانند با تکیه و توجه بر مردم بی نیاز از استکبار خواهند بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: شعار امسال بزرگداشت این حماسه «نهم دی، مظهر بصیرت و نفوذناپذیری مردم ایران» است، 8 کمیته برای برگزاری این مراسم تشکیل شده است و گرامی داشت حماسه 9 دی روز چهارشنبه هشتم دی ماه از ساعت 15 با سخنرانی مهندس ضرغامی در میدان انقلاب اصفهان برگزار خواهد شد./202/1304/ب1

ارسال نظرات