۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۴۶۹۴۰۰
امام جمعه بجنورد:

مدیریت و هدایت رهبری سبب شکست نقشه دشمنان در فتنه 88 شد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در فتنه سال 88 مدیریت و هدایت های رهبر معظم انقلاب بود که سبب شد نقشه دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی برای ضربه زدن به نظام به شکست منجر شود.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در دیدار با شماری از مسؤولان استانی، با اشاره به روند تقابل دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در مدت کوتاهی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان ایران با ایجاد سه فتنه بسیار خطرناک و همه‌جانبه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند.

وی افزود: نخستین فتنه برپایی جنگ هشت‌ ساله علیه ایران بود؛ اما ابرمردان تاریخ انقلاب اسلامی و شهیدان دست‌پرورده امام راحل با اهدای جان شیرین خود، ایران اسلامی را از گزند دشمنان مصون داشتند و انقلاب نوپای ایران را در محضر شهادت به ثبت رساندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران با پیروزی در جنگ تحمیلی انقلاب خود را در محضر شهادت به ثبت رساند و محضر ثبت این انقلاب هم گلزار شهیدان گلگون‌کفنی است که سرتاسر ایران اسلامی را مزین کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدای جنگ تحمیلی ابرمردان تاریخ انقلاب اسلامی ایران‌ هستند، اظهار کرد: حتی بعد از جنگ تحمیلی هم دشمنان ایران دست از ایجاد فتنه برنداشتند و در رأس آنها استعمارگر پیر؛ یعنی انگلیس و هم‌دستان آن، بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 با القای یک دروغ محض به ملت ایران مبنی بر تقلب در انتخابات، فتنه‌ای هشت‌ماهه آفریدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه 88 با ارائه انقلاب و رهبر بدلی به دنبال براندازی نظام بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و هواداران داخلی آنها با دامن زدن به فتنه 88 خواستند حلاوت و شیرینی حضور میلیونی مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کرده و با ساخت انقلاب و رهبری بدلی قصد براندازی نظام را داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در اوضاع بسیار بد فتنه 88، اگر رهنمودها و ارشادات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب نبود، بدون شک دشمنان قسم‌خورده انقلاب ضربات جبران‌ناپذیری به ایران اسلامی وارد می‌کردند؛ اما با مدیریت معظم له و آگاهی یافتن مردم همیشه در صحنه، ملت فهیم ایران در تظاهرات میلیونی 9 دی مشت آهنینی به دهان مستکبران زدند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی ادامه داد: یوم‌الله 9 دی، روز بصیرت و موعد میثاق مردم با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به جنایات نیروی‌های داعش در مناطق سوریه و عراق، از این جنایات به‌ عنوان فتنه سومی یاد کرد که دشمنان از طریق آن قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند./9314/202/ب2

ارسال نظرات