۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۶۹۴۲۰
امام جمعه موقت بشرویه:

در حماسه 9 دی سال 88 بصیرت مردم ایران به اوج خود رسید

امام جمعه موقت بشرویه گفت: در حماسه 9 دی ماه سال 88 بصیرت و ولایتمداری مردم ایران به حد اعلای خود رسید.
حدادیان

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبر حدادیان، امام جمعه موقت بشرویه ظهر امروز در نشست کار گروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان اظهار داشت: حماسه 9 دی تجلی روح دیانت و حاکمیت اسلامی در دنیا بود که توسط مردم انقلابی و ولایتمدار ایران رقم خورد.
وی تاکید کرد :‌ هدف دشمن از طرح ریزی فتنه سال 88 نشانه رفتن ولایت پذیری و ولایت محوری مردم ایران بود.

امام جمعه موقت بشرویه ادامه داد:‌ دشمنان انقلاب ایران که از ابتدای انقلاب سعی در تخریب نظام نوپای ایران داشتند و با ناامیدی از براندازی کامل انقلاب اسلامی در صدد تضعیف نظام کشور به هر نحوی برآمدند.

حجت الاسلام حدادیان اضافه کرد:‌ خروش میلیونی و خودجوش مردم ایران در مقابل فتنه انگیزی دشمن و در دفاع از حریم ولایت مشت محکمی بر دهان استکبار و پاسخی دندان شکن در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان بود.

وی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در 9دی سال 88 ضربه نهایی را به فتنه گران که دست به اهانت به مقدسات و هتک حرمت به عاشورای حسینی(ع) زده بودند وارد ساختند و با خلق حماسه ای دیگر، وفاداری خود نسبت به نظام را به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه موقت بشرویه افزود: ‌در این روز مردم ما با پایبندی به اهداف و آرمان های بلند والای امام راحل (ره) تیر خلاص را به سوی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب پرتاب کردند.

حجت الاسلام حدادیان گفت:‌ دشمنان اکنون هم در حال توطئه چینی و فتنه انگیزی در عرصه اقتصادی هستند اما مردم با بصیرت و هشیاری و گردآمدن زیر چتر ولایت فقیه دشمنان را در اجرای نقشه های شوم خود ناکام می گذارند./880/102/ب3

ارسال نظرات