۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۶۹۴۶۲
مدیر حوزه علمیه سنقر:

حماسه 9 دی بصیرت و انقلابی‌گری ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به ولایتمداری ملت ایران، گفت: حماسه 9 دی بصیرت، عمل انقلابی و موقعیت شناسی ملت ایران را در مواقع حساس به رخ استکبار جهانی کشید.
9 دی

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: حماسه 9 دی بصیرت، عمل انقلابی و موقعیت شناسی ملت ایران را در مواقع حساس به رخ استکبار جهانی کشید.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر خاطرنشان کرد: اتفاقات و وقایعی که در سال 88 و 9 دی رخ داد خبر از دستهای پشت پرده و برنامه ای طرح ریزی شده از سوی شیطان بزرگ می داد.

وی اظهار داشت: مخالفت عده ای وطن فروش و فتنه گر که با اقدامات خود اصل نظام را هدف گرفته بودند به خوبی دست آمریکا را در این جریانات و اتفاقات رو کرد.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: هتک حرمت به بنیانگذار انقلاب اسلامی بی احترامی به اسلام و اصل ولایت فقیه بود که سبب تحقق برنامه های شوم دشمنان از سوی عده ای فریب خورده شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در انتخابات 88 درصورتی که اگر تقلبی هم در انتخابات صورت می گرفت مرجع قانونی برای رسیدگی به این منظور وجود داشت اما هدف کاندیدای شکست خورده و حامیانش برهم زدن نظم و براندازی انقلاب بود.

حجت‌الاسلام بنی عامریان با اشاره به هتک حرمت دست پرورده های استکبار جهانی در محرم به مقام امام حسین(ع) گفت: بی احترامی به مقام سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا ماهیت فتنه گران را بر ملت ایران آشکار ساخت و مردم به قطع و یقین رسیدند که تقلب بهانه بوده و آنها اصل اسلام و نظام را نشانه گرفته بودند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: حماسه 9 دی بساط آشوب و فتنه گری را برچید و ملت ایران ولایتمداری و غیرت خود را به جهانیان ثابت کردند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در پایان تأکید کرد: زنده نگه داشتن حماسه 9 دی زنده نگه داشتن و تداوم انقلاب است، یادآوری خاطرات تلخ به شیطان بزرگ حقارت و دورویی آن را به جهانیان نشان خواهد داد./302/857/ب1

ارسال نظرات