۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۴۶۹۴۷۷
همزمان با هفته بصیرت صورت می گیرد؛

برگزاری 25 نشست معرفت افزایی با موضوع حماسه 9 دی در چهارمحال و بختیاری

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری همایش های بصیرت افزایی در شهرستانهای این استان به مناسبت روز نهم دی ماه، گفت: در راستای شناسایی پیامد‌ها و خسارتهای فتنه 88، در چهارمحال و بختیاری 25 نشست با موضوع حماسه 9 دی برگزار خواهد شد.
9 دی

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ 9 دی ماه و ضرورت بزرگداشت این روز حماسی به تشریح اهداف ستاد بزرگداشت این حماسه عظیم در راستای ماندگار کردن آن بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: آماده ‌سازی افکار عمومی و خنثی کردن نقشه ‌های دشمن در آستانه انتخابات، ایجاد وحدت و شکل‌گیری گفتمان اجتماعی درباره فتنه 88، آماده‌ سازی افکار عمومی و حساس کردن جامعه برای دهه فجر و... از جمله اهداف این ستاد است.

وی خاطرنشان کرد: پیرامون فتنه سال 88 یک مثلث با سه ضلع به وجود آمد که یک ضلع آن 17 سفارت ‌خانه از کشورهای مختلف، ضلع دیگر آن 70 اتاق فکر و ضلع سوم 8 دفتر ویژه درباره برنامه ‌ریزی این فتنه بود.

گرجی با بیان اینکه چهار عامل در خلق حماسه 9 دی دخیل بودند، گفت: باور دینی مردم، رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبری به عنوان مهم‌ترین عامل در عبور از فتنه‌ ها، بصیرت و اقدام سریع و به موقع مردم و عاشورای امام حسین(ع) از جمله این چهار مورد هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه حماسه 9 دی یکی از قله ‌های فراموش نشدنی است، افزود: نباید فتنه 88 را فراموش شده دانست چراکه دشمنان و فتنه ‌گران همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری همایش های بصیرت افزایی در شهرستانهای این استان به مناسبت روز نهم دی ماه، تصریح کرد: در راستای ریشه ‌یابی، شناسایی پیامد‌ها و خسارتهای فتنه 88، در چهارمحال و بختیاری 25 نشست با موضوع حماسه 9 دی برگزار خواهد شد.

گرجی با اشاره به اهمیت برگزاری نشستها و همایشها در این زمینه، تصریح کرد: این نشستها با رویکرد بررسی نقش ولی ‌امر مسلمانان در مدیریت و مهار فتنه 88 اجرا می ‌شود.

وی با اشاره به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: همزمان با سالروز حماسه عظیم 9 دی، همایش «بررسی ابعاد فتنه‌ نانجیبان، بصیرت و حماسه‌ نهم دی‌ماه» با سخنرانی عزت ‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد./9457/302/ب2

ارسال نظرات