۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۶۹۶۱۰
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

9 دی یادآور دشمن شناسی ملت ایران بود

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد مهم ترین ویژگی 9 دی را بصیرت و هوشیاری ملت ایران در برابر دشمن دانست و گفت: این روز تاریخی یادآور دشمن شناسی ملت ایران اسلامی است.
9 دی

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت حماسه 9 دی، بیان داشت: مهم ترین ویژگی این روز بصیرت افزایی و آگاهی مردم بود.

وی با اشاره به دسیسه ها و هجمه های فتنه گران، افزود: بصیرت و آگاهی مردم فتنه دشمن را در جریان فتنه 88 خنثی کرد.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد قانون اساسی و ولایت فقیه را معیار و میزان عنوان کرد و اظهار داشت: مردم در ماجرای فتنه 88 زمانی دیدند که دشمن در پی ضربه زدن به معیارها و ارزشها است، در مقابل فتنه گران ایستادگی کردند.

وی با تأکید بر ضرورت ایستادگی و مقابله با ضدارزشها، خاطرنشان کرد: قرآن، اصول و ارزشهای اسلامی، توهین به مقدسات، حجاب و پوشش اسلامی از جمله ارزشهای ما هستند و مقابله با این ارزشها از سوی مردم پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام شمسی فر بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و گفت: گرامیداشت این روز تاریخی امری مهم در جهت یادآوری بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه 88 اصل نظام را هدف قرار داده بودند و در سایه هوشیاری ملت این فتنه خنثی شد، افزود: گرامیداشت حماسه 9 دی اعلام آماده باش در برابر توطئه های دشمن است.

مردم مهم ترین پشتوانه نظام هستند

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی اشاره و عنوان کرد: این حضور مهم ترین مایه قدرت نظام اسلامی است و در سایه حضور به موقع مردم نقشه های دشمن در عرصه های گوناگون خنثی می شود.

وی با تأکید بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و تقویت حضور مردمی در صحنه های انقلاب، خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران اسلامی در صحنه های انقلاب و نظام زمینه ناامیدی دشمن را فراهم می کند.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به انقلابهای مخملی در دیگر کشورها، افزود: در جریان فتنه 88 نیز با راه اندازی انقلاب مخملی در پی براندازی نظام بودند ولی بصیرت و پشتوانه مردم موجب خنثی شدن توطئه دشمن شد.

وی یادآور شد: رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در پیروزی صحنه های انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمن تبعیت از فرامین رهبری شجاع، آگاه، با بصیرت و هوشیار است./9459/302/ب2

ارسال نظرات