۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۶۵۲

نشست مسکن طلاب سهندیه تبریز برگزار شد

نشست مسکن طلاب سهندیه تبریز با حضور معاون خدمات مسکن و امور بهره‌برداران مؤسسه مسکن طلاب و روحانیان برگزار شد.
مسکن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید ابولفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در جلسه مسکن طلاب سهندیه تبریز با اشاره به پیگیری های مرکز خدمات در موضوع مسکن طلاب، اظهار داشت: از اولویت های این مرکز رسیدگی به مسکن طلاب است.

وی پیشرفت کار پروژه‌های در حال اجرا را مناسب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با حمایتهای مؤسسه مسکن طلاب و روحانیان بتوان گام های مؤثرتری جهت خانه‌دار شدن طلاب و روحانیان استان برداشت، گفت: تمام تلاش این مرکز در زمینه مسکن طلاب در راستای مسکن دار شدن طلاب و روحانیان است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در جهت موضوع مسکن طلاب، خاطرنشان کرد: اقدامات ارزشمندی از سوی مرکز و معاونت مسکن طلاب مرکز خدمات حوزه های علمیه برای حل مشکل مسکن طلاب انجام گرفته است که در خور تقدیر و تشکر است.

خان احمدی، معاون خدمات مسکن و امور بهره‌برداران مؤسسه مسکن طلاب و روحانیان نیز در این جلسه با ارئه گزارشی درباره سیاستهای جدید مرکز و مؤسسه مسکن طلاب و روحانیان و طرح جامع مسکن و همچنین اقدامات انجام شده در مورد مسکن طلاب استان، گفت: طرح جامع مسکن برای حل مشکلات طلاب است.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌های انجام شده، از ابتدای سال با هماهنگی با شرکت عمران سهندیه تبریز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی معرفی طلاب به پروژه‌ها صورت گرفته و در حال انجام است و امید است طلاب فاقد مسکن بتوانند دارای مسکن شوند.

معاون خدمات مسکن و امور بهره‌برداران مؤسسه مسکن طلاب و روحانیون در خصوص نحوه و شرایط ثبت‌نام، میزان و نحوه حمایت‌های مرکز خدمات و همچنین زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای واریز سهم متقاضیان پروژه به تفصیل گزارشی ارائه کرد.

وی همچنین در مورد آیتم های مؤثر بر میزان کمک حمایتی مرکز و وام معاونت مسکن مطالب توضیحاتی بیان کرد و گفت: تمامی سعی و تلاش کارشناسان بخش مسکن بر این است که ابعاد فنی، حقوقی و مالی را با دقت بررسی کرده و با توجه به توان مالی طلاب بتوانند ضمن استفاده از ظرفیتهای موجود و حمایتهای مالی مرکز، به خانه‌دار شدن طلاب و روحانیون کمک کنند./854/203/ب2

ارسال نظرات