۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۴۶۹۷۱۶
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

ارائه منشور حقوق شهروندی از سوی دولت با پرداخت حقوق‌‌های نجومی همخوانی ندارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه می ‌گویند در دریافت حقوقهای نجومی تخلفی صورت نگرفته و همه چیز بر طبق ضوابط بوده است، گفت: ارائه منشور حقوق شهروندی از سوی دولت به هیچ عنوان با پرداخت حقوقهای نجومی همخوانی ندارد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه یک شنبه، 5 دیماه، در دومین روز از هفته بصیرت و میثاق با ولایت در جمع ستاد مردمی گرامیداشت ایام الله 9 دی این استان، با بیان اینکه حماسه 9 دی سال 88، نظام جمهوری اسلامی را در برابر دسیسه استکبار جهانی و برخی افراد فریب خورده داخلی بیمه کرد، گفت: حماسه یوم الله 9 دی در سال 88، تجلی عینی قدرت الهی، زیباترین جلوه بصیرت و ولایتمداری و یکپارچگی امت اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه در این حماسه بزرگ، مردم با بصیرت ایران بساط فتنه و توطئه پیچیده و حساب شده استکبار جهانی را خنثی کردند، اظهار کرد: در فتنه 88 عوامل داخلی خود فروخته و منافقان با برنامه ریزی استکبار جهانی، به بهانه واهی تقلب انتخابات وارد میدان شدند اما مشت محکمی از مردم خوردند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: فتنه 88 سازمان یافته، هدایت و برنامه ریزی شده از سوی استکبار جهانی بود که اسناد به دست آمده در چند سال اخیر، این موضوع را ثابت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، رمز متجلی شدن و خروش مردم در یوم الله 9 دی را بارو عمیق دینی امت، مدیریت مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بصیرت مردمی و عاشورای حسینی(ع) عنوان کرد و افزود: اگر یکی از این عوامل در جامعه کمرنگ بود، استکبار به توطئه خود که لطمه زدن به اصل نظام بود، دست می یافت اما با عنایت حق تعالی، دشمن مأیوس و رسوا شد.

وی، حسد و خودبینی را علل اصلی فریب برخی از عوامل فتنه داخلی ذکر و تأکید کرد: آفت حسد و کینه، برخی از افراد سرشناس داخلی را نیز برای به دست آوردن قدرت مادی در فتنه سال 88 کور کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خطر منافقان داخلی را بیشتر از خطر عوامل خارجی عنوان کرد و گفت: دشمنان خارجی وضعیت مشخصی دارند و همواره رسوا هستند که نظام جمهوری اسلامی برای سرکوب آنها مشکل خاصی ندارد، اما تفرقه و حسد ورزی برخی عوامل داخلی خسارت سنگین و جبران ناپذیری بر ارزشها و دستاوردهای نظام اسلامی وارد می کند که باید امت ولایتمدار هوشیار باشند.

امام جمعه شهرکرد در پایان با اشاره به اینکه می ‌گویند در دریافت حقوقهای نجومی تخلفی صورت نگرفته و همه چیز بر طبق ضوابط بوده است؛ حال این چه ضوابطی است که این ‌گونه فاصله طبقاتی ایجاد می ‌کند، افزود: ارائه منشور حقوق شهروندی از سوی دولت به هیچ عنوان با پرداخت حقوقهای نجومی همخوانی ندارد.

به گزارش رسا، در این آیین از نمونه تولیدات فرهنگی ستاد هفتمین حماسه 9 دی استان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد رونمایی شد./202/9457/ب1

ارسال نظرات