۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۶۹۸۸۷
مدیر مدرسه علمیه باقرالعوم کوهدشت:

مهم ترین دستاورد 9 دی دشمن شناسی بود

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت مهم ترین دستاورد 9 دی را دشمن شناسی عنوان کرد و گفت: خلق حماسه 9 دی در حفظ امنیت کشور نقش آفرین بود.
9 دی

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با یادآوری ماجرای انتخابات و جریان فتنه 88 بیان داشت: در جریان انتخابات سال 88 به دلیل ندانم کاری عده ای آب به آسیاب دشمن ریخته و زمینه نفوذ دشمن فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیروزی مهمی برای ملت به همراه داشت و جریان فتنه موجب شد که تحت شعاع قرار بگیرد، افزود: هدف دشمن ایجاد انقلاب مخملی بود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت خاطرنشان کرد: با بصیرت و هوشیاری ملت ایران و حضور به موقع در صحنه حماسه پرشور 9 دی خلق و توطئه های دشمن خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر آشوبها در تهران رخ داد و مردم تهران آلت دست دشمن شده بودند، یادآور شد: با بیداری به موقع همین مردم بیشترین حضور در 9 دی نیز از سوی آنان شکل گرفت و علیه توطئه های دشمن به پا خاستند.

حجت الاسلام سبحانی هدف استکبار و دشمنان را ضربه زدن به اساس انقلاب و دین عنوان کرد و گفت: بصیرت و هوشیاری ملت ایران بار دیگر در حماسه 9 دی 88 موجب خنثی سازی فتنه، فتنه گران شد.

وی حضور مردمی را پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور مردمی در صحنه های انقلاب اسلامی همواره خار چشم دشمن بوده و زمینه ناامیدی آنان را فراهم کرده است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به اینکه دشمن فکر می کرد مردم از انقلاب خسته شده و با راه اندازی آشوب و توطئه در پی براندازی نظام بودند، یادآور شد: ملت ایران با حضور در صحنه و دشمن شناسی به موقع ناامیدی دشمن را فراهم ساختند.

وی 9 دی را یادآور روزهای نخست انقلاب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این روز تاریخی ملت ایران اسلامی بار دیگر به دشمن نشان دادند که همواره پای ارزشها و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و خلق حماسه 9 دی در امنیت امروز کشور نیز نقش بسزایی داشت.

حجت الاسلام سبحانی افزود: 9 دی افزون بر ناامیدی دشمن و خنثی کردن خطر فتنه در ثبات و امنیت کشور به خوبی ایفای نقش کرد./302/9459/ب1

ارسال نظرات