۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۴۶۹۹۴۶
امام جمعه بستان آباد:

اتحاد و انسجام بر محور ولایت خنثی کننده توطئه دشمنان است

حجت الاسلام رضوی رمز اصلی پیروزی مردم و انقلاب اسلامی ایران در برهه های مختلف وخطرناک را حرکت در مسیر ولایت، وحدت و انسجام ملی برشمرد و گفت: تا زمانی که اتحاد و انسجام ملی و حرکت در مسیر ولایت اصول اصلی حاکم بر جامعه باشد، توفیق الهی مانع از شکست و سرافکندگی این ملت و انقلاب خواهد بود.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اقدام هوشمندانه مردم در ۹ دی سال ۸۸، گفت: مردم ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی در این روز غیرت دینی، بصیرت و ولایتمداری خود را در مقابل فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنها به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: شعله های آتشی که فتنه گران در قضایای بعد از انتخابات سال ۸۸ روشن کرده بودند حتی به پرچمها وخیمه های عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) نیز رحم نکرد اما مردم با بصیرت و مؤمن ایران در سرتاسر ایران اسلامی این آتش را که از سوی بیگانگان حمایت و هدایت می شد خاموش کردند.

امام جمعه بستان آباد با بیان حدیثی از امام رضا(ع) توحید را تنها راه نجات انسان برشمرد و افزود: البته رسیدن به سعادت دنیا و آخرت به وسیله ایمان به خدا شرایطی دارد که التزام به ولایت اولیای الهی و حرکت در مسیری که از سوی اولیاء الله ترسیم شده است جزء شرایط اصلی آن است.

وی رمز اصلی پیروزی مردم و انقلاب اسلامی ایران در برهه های مختلف و خطرناک را حرکت در مسیر ولایت، وحدت و انسجام ملی برشمرد و گفت: تا زمانی که اتحاد و انسجام ملی و حرکت در مسیر ولایت اصول اصلی حاکم بر جامعه باشند توفیق الهی مانع شکست و سرافکندگی این ملت و انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه به فضل الهی این انقلاب از همه دشواریها وسختیها با رمز وحدت و ولایت عبور خواهد کرد، گفت: اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به کشور ما آسیب نخواهد رسید، دشمن نیز به این امر واقف است و حملات خود را معطوف به مقام ولایت کرده است.

وی بصیرت و ولایتمداری را شاخصه مهم ۹ دی دانست و گفت: این روز دشمن دانست که با یک ملت بصیر و هوشمند طرف است، از این رو حملات و برنامه ضد فرهنگی خود را با قدرت بیشتر ادامه می دهد و توطئه های خود را در قابل نفوذ دنبال می کند و تلاش دارد اعتقاد این ملت را به نظام اسلامی سلب کند.

امام جمعه بستان آباد حفظ بصیرت، هوشیاری و حرکت در مسیر ولایت را نیاز بیش از پیش کشور در برابر توطئه های دشمن خواند و افزود: اگر ملت ایران به دنبال سعادت و پیشرفت کشور هستند باید در مسیر ولایت و حامی آن باشند، مسؤولان نظام نیز وظیفه بیشتر و حساس تری را در قبال این نظام و انقلاب بر عهده دارند و باید به آن پایبند باشند./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات