۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۷۰۰۴۸
امام جمعه شهرستان آبدانان:

اوج خباثت ها و فتنه های دشمن به ایران اسلامی در سال 88 بود

امام جمعه شهرستان آبدانان گفت: خباثت ها و فتنه های دشمن بعد از انقلاب اسلامی به اشکال مختلفی از جمله جنگ سخت و جنگ نرم زیادترشده است و تلاش دشمنان نظام و انقلاب، ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و نظام است.
حاجیلری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام حسین حاجیلری، امام جمعه شهرستان آبدانان امروز در نشست ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور امام جمعه و مسؤولان شهرستان آبدانان که در دفتر امام جمعه  برگزار شد، اظهار داشت: خباثت ها و فتنه های دشمن بعد از انقلاب اسلامی به اشکال مختلفی از جمله جنگ سخت و جنگ نرم زیادتر شده است و تلاش دشمنان، نظام و انقلاب ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و نظام است.

وی افزود: اوج فتنه ها،خباثت ها و یکی از برهه های خاص و به طور فوق العاده که دشمنان انقلاب ایجاد کردند فتنه سال 88 بود.
 
امام جمعه آبدانان بیان داشت: هدایت ها و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری و ولایتمداری و هوشمندی مردم نگذاشت ارزشها، آرمانهای شهدا و امام شهدا و تلاش هایی که در طول تاریخ برای ایجاد این انقلاب صورت گرفته از بین برود.

جاجیلری با اشاره به اینکه علت فتنه تبعیت از هوای نفس و ایجاد بدعت در دین است، تصریح کرد: حضور در مراسم 9 دی نشانه اطاعت پذیری از ولایت مطلقه فقیه است.

وی افزود: 9 دی متعلق به جناح و گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه جناح هایی  که زیر پرچم ولایت بوده است و هرکس که معتقد به ولایت مطلقه فقیه است باید در مراسم 9 دی حضور یابد.

امام جمعه آبدانان خواستار حضور همه مسؤولان و کارکنان نهادها در این مراسم شد و تاکید کرد: همه مسئولان بایستی پای کار آمده و با اندیشیدن تمهیدات لازم، زمینه حضور حداکثری مردم را در این گردهمایی فراهم سازند.

در پایان اعضا، با بیان نکاتی درباره حماسه 9 دی و نحوه برگزاری آن در شهرستان پرداختند و بر حضور حداکثری مسؤولان تأکید کردند./879/203/ب2

ارسال نظرات