۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۷۰۱۷۲
امام جمعه موقت بشرویه:

نابودی ارزش های اسلامی و ولایت هدف اصلی دشمنان در فتنه ۸۸ بود

امام جمعه موقت بشرویه گفت: هدف دشمنان در فتنه ۸۸ تلاش برای نابودی اسلام، ولایت و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
حدادیان

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبر حدادیان، امام جمعه موقت بشرویه ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به نزدیک بودن به سالروز حماسه ۹ دی ماه اظهار داشت: در تاریخ اسلام مشابه اتفاق نهم دی را در جنگ احزاب داریم که همه ایادی کفر در مقابل اسلام ایستادند.

وی افزود: فتنه سال ۸۸ تنها به بهانه انتخابات بود و بحث مقابله دو جناح عامل به وجود آمدن این فتنه نبود.

امام جمعه بشرویه اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ همه ایادی مخالف با اسلام و نظام چه در داخل و چه در خارج با همه امکاناتی که داشتند بسیج شدند تا وارد عرصه شده و اصل نظام و ارزش های اسلامی و قرانی را هدف قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه در این فتنه هدف اصلی رهبری و ملت بودند، گفت: در نظر نگرفتن عامل بصیرت و مدیریت صحیح و حکیمانه مقام معظم رهبری عاملی بود که موجب شکست دشمنان شد.

حجت الاسلام حدادیان اظهار داشت: مردم با اتحاد و انسجام برای حفظ اسلام و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قیام کردند و با بصیرت و هوشیاری خود جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.

امام جمعه موقت بشرویه بیان کرد: در بزرگداشت این روزها همچون حماسه نهم دی ماه باید دو عامل را حفظ کنیم، یکی اینکه حافظ محور توحیدی باشیم و موجب بصیرت افزایی در زمینه شناخت دشمنان شویم.

وی تاکید کرد: ملت ایران بدانند دشمن همواره به دنبال طرح نقشه و توطئه علیه نظام و انقلاب بوده و به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران است./101/880/ب1

ارسال نظرات