۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۰۲۰۰
مدیر مدرسه علمیه ولی عصر تبریز:

بصیرت و وحدت نیاز روز افزون کشور است

حجت الاسلام ناصری بصیرت و وحدت را نیاز امروز جامعه بیش از گذشته دانست و گفت: دشمن هجمه های خود را بیشتر و عمیق تر کرده است از این رو در این شرایط باید مردم هوشیاری خود را در برابر هجمه های بسیار دشمن حفظ کنند.
حجت الاسلام صمد ناصری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام صمد ناصری مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) تبریز امشب در جمع طلاب این مدرسه علمیه با اشاره به حادثه ۹ دی و اقدام هوشمندانه مردم، اظهار داشت: این حادثه نشان داد که مردم ایران با بصیرت و انقلاب هستند و در مسیر ولایت قرار دارند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی در تاریخ ایران ماندگار شد، گفت: مردم ایران اسلامی در این روز بر فتنه و فتنه گران مهر پایان زدند و استواری خود را بر دیانت و مسیر اباعبدالله (ع) را فریاد زدند تا دشمن بداند که این ملت هیچ گاه از حسین و ولی فقیه خود جدا نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) تبریز بصیرت و وحدت را نیاز امروز جامعه بیش از گذشته دانست و ابراز داشت: دشمن هجمه های خود را بیشتر و عمیق تر کرده است، از این رو در این شرایط باید مردم هوشیاری خود را در برابر هجمه های بسیار دشمن حفظ کنند.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیان به عنوان حامیان ولایت و نظام اسلامی باید بیش از دیگران در حمایت از ولایت و انقلاب پیش رو باشند و در بصیرت افزایی مردم سهم بیشتری داشته باشند، گفت: طلاب باید مردم را در شناخت دشمن و عرصه راهنمایی و بصیرت افزایی کنند.

حجت الاسلام ناصری با بیان اینکه ظرفیتهای وحدت‌آفرین حماسه 9 دی نباید مورد غفلت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: همه ملت بر قانون‌شکنی فتنه‌گران در حوادث سال 88 اتفاق نظر دارند، بنابر این نباید این روز تاریخی را مختص تنها قشر خاصی از جامعه بدانیم و آن را به یک جناح سیاسی پیوند بزنیم.

وی با تأکید بر اینکه اساس حکومت و رهبری در جامعه اسلامی مستلزم وحدت و حل مشکلات با صبر و تدبیر است، گفت: وحدت همراه با بصیرت راه نجات کشور از مشکلات است، باید دانست که بصیرت، آگاهی و همچنین وقت‌شناسی ملت ایران سبب خلق حماسه 9 دی شد، که در نهایت همین واقعه انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

مدیر مدرسه علمیه تبریز با تأکید بر بزرگداشت این روز با شکوه، تصریح کرد: نباید اجازه داد این حماسه بزرگ مردی فراموش شود، طلاب و روحانیان نیز باید از طریق منابر و سخنرانیها زوایای مختلف این روز بزرگ را تحلیل و بیشتر از گذشته برای مردم روشن کنند./202/854/ب1

ارسال نظرات