۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۷۰۲۴۱
نقوی حسینی:

برخی با تنزل فتنه 88 به دعوای انتخاباتی در پی تبرئه سران فتنه هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این که برخی تلاش می کنند فتنه 88 را در حد یک رقابت انتخاباتی، اختلاف بر سر انتخابات و دعوای انتخاباتی افراد تقلیل بدهند انحراف در شناخت فتنه 88 است.
سید حسین نقوی حسینی

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: فتنه ای که در سال 88 به وقع پیوست یک حرکت براندازی و برنامه ریزی شده از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان ملت ایران بود.

وی افزود: فتنه 88 دستکش مخملی بود که در دستان چدنی آمریکایی ها خودش را در تهران نشان داد، طبیعی است که آمریکایی ها و دنیای استکبار از همه مسیرهای برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند یکی از مصداق های دشمنی و مقابله دنیای استکبار با انقلاب اسلامی فتنه 88 بود.

نماینده مردم ورامین در مجلس اظهار داشت: این که برخی  تلاش می کنند فتنه 88 را در حد یک رقابت انتخاباتی، اختلاف بر سر انتخابات و دعوای انتخاباتی افراد تقلیل بدهند انحراف در شناخت فتنه 88 است، آن ها می خواهند با این انحراف فتنه گران را تبرئه کنند.

وی ادامه داد: این افراد می خواهند این فکر را القا کنند که حالا یک دعوای انتخاباتی بوده و تمام شده و باید از موضوع بگذریم به همین جهت گاهی سؤال می کنند که تا کی قرار است شمشیر فتنه بالا سر ما باشد، چون می خواند به گونه ای وانمود نکنند که اختلاف انتخاباتی بود و هر دو طرف هم مقصر هستند و دیگر باید از هر دو طرف بگذریم.

نقوی حسینی با بیان این که فتنه 88 اختلاف انتخاباتی نبود، ابراز داشت: فتنه دعوا بر سر انتخابات یا تقلب در آن نبود، خود فتنه گران هم می تواستند که در نظام انتخاباتی امکان ندارد تقلب در این سطح اتفاق بیفتد؛ همه دشمنان ملت و انقلاب اعم از آمریکا، صهونیست و رژیم های منطقه ای وابسته به استکبار همه دست به دست هم دادند و سفارتخانه های آنان در تهران فعال بود و از بی بی سی فارسی که 8 ماه قبل از فتنه 88  برای فتنه افتتاح شد تا کلیه رسانه ها دست به دست هم دادند تا این حرکت براندازی در ایران به پیروزی برسد.

وی عنوان کرد: قیام 9 دی و عظمت حرکت خود جوش ملت ایران باید روشن شود، 9 دی برای مقابله با 4 فتنه گر در تهران نبود بلکه حرکت ملت ایران در 9 دی ماه مقابله با فتنه براندازی نظام بود که از سوی استکبار جهانی مدیریت می شد، به این جهت حرکت و جوشش ملت ایران عظمت دارد و بزرگ است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در 9 دی تمام انقلاب در برابر تمام کفر ایستاد، فتنه گران با هدایت خارجی ها فتنه 88 را راه انداختند، در 29 خرداد 88 که ما آن را روز جلوه ولایت در نظام جمهوری اسلامی نام گذاری می کنیم، مقام معظم رهبری اهداف دشمن را تبیین فرمودند و راه حل مشکل را هم ارائه کردند؛ سر فتنه در واشنگتن بود و ما دلمان برای این افراد می سوزد که بازیگر پازل دشمن بودند و عامل آمریکایی ها و غربی ها شدند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب مسائل را تبیین کردند و مسیر را نشان دادند اما از فردای 29 خرداد دیدیم که هر روز بیانیه و اطلاعیه صادر می کنند، افراد را به میادین وخیابان ها فرا می خوانند، به ساحت مقدس امام حسین(ع) توهین می کنند، در روز قدس و روزهای دیگر آشوب درست می کنند و به حرکت های خود ادامه می دهند؛ آمریکایی ها و صهونیست ها به این حرکت براندازانه دل بسته بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در روز 9 دی یکپارچه به پا خواست تا به استکبار جهانی و همه عوامل داخلی و بیرونی فتنه اعلام کند که ایران همانند مناطق دیگر نیست که بخواهند کودتای مخملی کنند و به اهداف خود برسند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای امام و امت است یعنی 29 خرداد امام جلوه گر شد و 9 دی ماه امت جلوه گر شد، پیوند امام و امت عزت و عظمت 9 دی ماه و این حرکت عظیم ملت ایران را آفرید که فتنه آن سال را در نطفه خفه کرد و هم نوید این را داد که ملت ایران هرگز اجازه نمی دهد که فتنه ای دیگر در کشور پا بگیرد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات