۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۴۷۰۲۶۸
امام‌جمعه بندر ریگ:

مردم در 9 دی، پشت نامبارک فتنه را به خاک مالیدند

امام‌جمعه بندر ریگ گفت: نهم دی‌ماه، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و درواقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
بلفاتبغفلعنه

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام‌جمعه بندر ریگ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی‌ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرّین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید.

وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد، در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

امام‌جمعه بندر ریگ خاطرنشان کرد: روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب برحقش را شاد ساخت.

حجت‌الاسلام هاشمی منش نهم دی‌ماه را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان دانست و عنوان کرد: 9 دی، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی ادامه داد: روز نهم دی درواقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

امام‌جمعه بندر ریگ تصریح کرد: در روز نهم دی‌ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

حجت‌الاسلام هاشمی منش ابراز داشت: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به‌خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند و نشان دادند که بصیرت دارند و در میان گردوغباری که فتنه گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت‌فقیه است، برمی‌دارند.

وی تأکید کرد: در این روز، که جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود، مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد» به‌خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند./846/302/ب3

ارسال نظرات