۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۰۲۷۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

9دی، روز ناامیدی دشمن از ضربه به انقلاب است

حجت الاسلام تقی زاده ۹ دی را یاد آور بصیرت، هوشیاری و دینداری ملت بزرگ ایران عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی در این روز بار دیگر جواب کوبنده ملت ایران را دریافت کردند و بار دیگر در توطئه علیه انقلاب و اسلام به شدت شکست خوردند.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

حجت الاسلام حسین تقی زاده رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار داشت: ۹دی در حقیقت یوم الله دیگری در نظام اسلامی است که به دست مردم شکل گرفت.

وی ۹ دی را یاد آور بصیرت، هوشیاری و دینداری ملت بزرگ ایران عنوان و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در این روز بار دیگر جواب کوبنده ملت ایران را دریافت کردند و بار دیگر در توطئه علیه انقلاب و اسلام به شدت شکست خوردند و در توطئه براندازی نظام اسلامی فهمیدند که اینجا ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از جمله دلایل ماندگاری این روز پرشکوه را حضور خودجوش و انقلابی مردم با بصیرت در صیانت از انقلاب و اسلام دانست و گفت: به میدان آمدن آحاد مردم برای مقابله با مظاهر فساد و مزدوران داخلی و خارجی از ویژگیهای این روز تاریخی است.

وی با بیان اینکه همه به ویژه مسؤولان و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشند، گفت: ولایت فقیه در رأس حرم نظام اسلامی است و باید همه پیرو آن باشیم، اگر پشتیبان پلایت فقیه باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم پیروز و سعادتمند خواهیم بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم و بارز مردم تبریز در به وجود آمدن حماسه 9 دی در سراسر کشور، گفت: مردم تبریز در این رخداد مهم سیاسی و دینی بار دیگر نشان دادند که در دفاع از حریم ولایت پیش قراول تمام حرکتهای مردمی هستند.

وی با بیان اینکه مردم تبریز با حضور انقلابی خود در ۸ دی ایران را به خروش آوردند و ۹ دی را محقق ساختند، گفت: مردم تبریز همیشه در صیانت از ولایت و انقلاب پیشرو بوردند و در طول انقلاب، جنگ و سالهای بعد از پیروزی انقلاب همیشه حامی و مدافع ولایت و انقلاب بوده اند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این در این روز فتنه براندازی نظام اسلامی با بصیرت مردم خنثی شد، ابراز داشت: این روز به جهت هوشیاری مردم در خنثی کردن فتنه ۸۸ در بر اندازی نظام اسلامی بسیار با اهمیت است و به همین جهت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و به عنوان یوم الله به جای ماند./۸۵۴/302/ب3

ارسال نظرات