۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۴۷۰۲۸۷
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه بین المللی امام خمینی:

در حماسه ۹ دی، دست خدا از آستین ملت بیرون آمد و سیلی محکمی به دشمنان زده شد

مسؤول نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با بیان اینکه در حماسه ۹ دی عاشوراییان علیه عاشوراستیزان قیام کردند گفت: در این روز دست خدا از آستین ملت بیرون آمد و سیلی محکمی به دشمنان خارجی و مزدوران داخلی زده شد.
9دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت‌الاسلام منصور زارعی مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین، در نشست خبری با محوریت حماسه۹ دی که با حضور تشکل‌های دانشجویی و ‌خبرنگاران در دانشگاه آینده‌پژوهی برگزار شد، اظهار کرد: باید زوایای مختلف فتنه ۸۸ توسط کارشناسان و‌ تحلیل‌گران مورد بررسی قرار گرفته و‌ ضمن تحقیق و‌ بحث علمی در این باب زمینه آشنایی نسل امروز ود‌فردا با این فتنه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: دست‌آوردهای ۹ دی بسیار بزرگ و باشکوه بود از این رو‌ باید ضمن شناخت آن، نسبت به معرفی این دست‌آوردها اقدام‌کرد تا از افتادن دوباره در چاه بی‌بصیرتی خود و دیگران جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام زارعی استمرار انقلاب را وابسته به ریزش‌ها و رویش‌ها دانست و افزود: در حماسه 9 دی شاهد بودیم که انقلابیون مصمم از انقلابیون وامانده و خسته جدا شدند و انقلاب با پالایش خود مسیر جدیدی را برای ادامه راه پیش برد از این رو نباید از ریزش‌ها هراسی به دل داشت.

وی با بیان اینکه در حماسه ۹ دی عاشوراییان علیه عاشوراستیزان قیام کردند گفت: در این روز دست خدا از آستین ملت بیرون آمد و سیلی محکمی به دشمنان خارجی و مزدوران داخلی زده شد که برای همیشه در اذهان و تاریخ ماندگار شد.

مسؤول نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با اشاره به باقی ماندن ریشه و‌ شاخه‌های فتنه تصریح کرد: استفاده مقام معظم رهبری از کلید واژه فتنه در سخنرانی‌های خود و تکرار و تاکید بر آن، نشان از اهمیت این موضوع دارد تا مراقب ریشه و‌ شاخه‌های باقی‌ مانده از فتنه باشیم.

وی راهکار جلوگیری از فتنه مجدد در کشور را چنین دانست: شناخت شخصیت امام راحل و‌ منظومه فکری و آرمان‌های ایشان زمینه جلوگیری از انحراف را ایجاد می‌کند چرا که شناخت امام به شناخت بیشتر ما از  انقلاب و ولایت منتهی خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: برای انقلابی ماندن باید ابتدا انقلاب را به درستی شناخت که تبعیت از ولایت و توسل به ۱۲ شاخص انقلابی‌گری از جمله راه‌های انقلابی ماندن است‌.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین راه نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان را تبعیت از ولایت و رهبری دانست و تصریح کرد: کسانی که از ولایت و‌ انقلاب دور شوند به دشمن نزدیک و‌ اعتماد خواهند کرد که این همان خواسته دشمنان انقلاب و اسلام است.

وی خطاب به دانشجویان گفت: یک دانشجوی انقلابی باید در کنار ارتقاء معرفت و اخلاق به فکر بالا بردن اندیشه و‌ تحصیل و آموختن علم باشد تا در تمامی زمینه‌ها به عنوان یک انقلابی باارزش بدرخشد.

حجت‌الاسلام زارعی در پایان خاطرنشان کرد: فتنه به مانند مه غلیظی است که فضا را غبارآلود می‌کند که برای مقابله با آن باید از مه شکن قوی به نام «بصیرت» بهره برد از این رو دانشجویان انقلابی در این مسیر پیشتاز هستند و‌ نباید برای دفاع از انقلاب کوتاهی کنند./955/203/ب3

ارسال نظرات