۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۰۳۰۲
حجت الاسلام سلیمانیان:

پرداختن به مسائل حاشیه ای از عوامل اختلاف در میان نیروهای انقلابی است

استاد حوزه علمیه همدان گفت: الزامات وحدت زنده کردن اعتقادات مذهبی مشترک و زنده نگه داشتن تفکرات و مبانی انقلاب است که در وصیت امام خمینی(ره) تبلور یافته است.
وحدت

حجت الاسلام مصطفی سلیمانیان استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل جبهه انقلاب اسلامی اظهار داشت: تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی حرکتی عظیم و مهم در تاریخ سیاسی کشور است.

وی با اشاره به اهمیت همگرایی نیروهای انقلابی اظهار داشت: تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی با این شعار در زمانی که حدود چهل سال از انقلاب گذشته در بر دارنده پیام های زیادی است.

استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: توجه به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب بر حفظ روحیه انقلابی و همچنین توجه به این نکته که اهداف این انقلاب هنوز به طور کامل به ثمر نرسیده و این انقلاب همچنان کارهایی دارد که باید انجام دهد از جمله اموری است که این جبهه را به آغاز فعالیت تشویق کرده است.

وی یادآور شد: عده ای معتقدند که انقلاب در سال 57 بوده و به اتمام رسیده است و دیگر نیازی به روحیه انقلابی و نیاز به رهبر انقلابی و رییس جمهور انقلابی نیست.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: در مقابل این تفکر، جبهه مردمی انقلاب اعلام می کند که این انقلاب هنوز تمام نشده و به بسیاری از اهداف مذهبی و فرهنگی خود نرسیده است و بهترین شاهد بر این مطلب وجود مشکلات فراوان فرهنگی و اقتصادی در کشور است.

وی افزود: هر مشکل یک راه واقعی بیشتر ندارد و آن پناه بردن به تفکرات انقلابی و روحیه انقلابی است و پناه بردن به کدخدا و قدرت ها غربی و غیره هیچ مشکلی را از این کشور حل نخواهد کرد و همان طور که در دوران سیاه پهلوی پناه بردن به این ها هیچ مشکلی را حل نکرد.

حجت الاسلام سلیمانیان گفت: الزامات وحدت زنده کردن اعتقادات مذهبی مشترک و زنده نگه داشتن تفکرات و مبانی انقلاب است که در وصیت امام خمینی(ره) تبلور یافته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکید بر مسائل اختلاف برانگیز و مسائل حاشیه ای و مسائلی که با مبانی انقلاب سازگاری ندارد از موانع وحدت در میان نیروهای انقلابی است./979/302/ب3

 

 

ارسال نظرات