۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۷۰۵۹۳
عضو خبرگان رهبری:

حماسه 9 دی حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کرد

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با حضور آگاهانه مردم در صحنه و رهنمودهای رهبر انقلاب حقانیت نظام در نهم دی ماه اثبات شد و آنهایی که به دنبال ضربه زدم به اقتدار نظام بودند، شکست خوردند.
حجت الاسلام والمسلمین شبستری

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: در فتنه 88 مسائل مختلفی مطرح شد، رسانه های سیاسی وابسته به استکبار، سفارتخانه و پیاده نظام های داخلی که این 3 ضلع با کلید واژه تقلب و انتخابات فرمایشی قصد زیر سؤال بردن انتخابات را داشته و در این امر نیز از هیج اقدامی دریغ نکردند .

وی تصریح کرد: هر چند فتنه 88 ضربات سهمیگی بر زندگی مردم زد و سبب ایجاد اختلاف در جامعه شد، اما  رهبر معظم انقلاب با درایت، ضمن حفظ جایگاه آرای مردم در نظام اسلامی در مقابل زیاده خواهی عده ای از سیاسیون که به دنبال ابطال آرای مردم بوده، ایستاده و از نظام محافظ کردند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در  مجلس خبرگان رهبری گفت: با حضور آگاهانه مردم در صحنه و رهنمودهای رهبر انقلاب حقانیت نظام اثبات شد و آنهایی که به دنبال ضربه زدن به اقتدار نظام بودند، شکست خوردند.

وی تصریح کرد: پشتیبانی رهبری از آراء ملت و استحکام نظام اسلامی و حضور حماسی و انقلابی مردم در 9 دی رؤیای دشمن را نقش بر آب کرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمن به هر نحوی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و عده ای این را با بیان اینکه دوستی با آمریکا تمام مشکلات را حل می کنند، می خواهند این موضوع را عادی جلوه دهند اما باید بدانند انقلاب اسلامی، انقلاب ارزشها بوده و مردم برای دفاع از این ارزشها، استقلال و حاکمیت دین از بسیاری مسائل دنیوی گذشته اند.

حجت الاسلام والملسمین شبستری خاطرنشان کرد: البته امروز مشکلاتی اقتصادی نیز گریبان گیر کشور است که باید برای حل آن چاره اندیشی کرد، هر چند بخشی از این مشکلات به دلیل نبود آشنایی کافی و بی تدبیری مدیران است، اما مقداری نیز به فشارهای دشمن و همچنین عدم توجه به چارچوب های دینی و وجود افرادی است که با نفوذ خود به اقتصاد کشور ضربه می زنند./936/302/ب2

ارسال نظرات