۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۴۷۰۶۱۰
امام جمعه زرند:

اهمیت 9 دی برای جوانان بازگو شود

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: نهم دی اهمیت و نقش بصیرت را در تداوم راه انقلاب اسلامی نشان داد، بنابراین اهمیت این روز باید برای آحاد مختلف مردم به ویژه برای جوانان بازگو شود.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: نهم دی به اندازه اصل انقلاب اهمیت دارد؛ همانطور که حضور مردم در به وجود آمدن اصل انقلاب با هدایت های امام راحل مهم بود، فرامین رهبر معظم انقلاب و حضور  مردم در نهم دی در حفظ نظام جمهوری اسلامی و در جهت میثاق و تجدید عهد با ولایت فقیه به این اندازه نیر حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه روز نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، افزود: در نهم دی با پرچمداری رهبر معظم انقلاب و حضور میلیونی مردم با بصیر و زمان‌شناس و دوستدار انقلاب عده‌ای فریب‌خورده و ناآگاه که با حمایت‌های جدی استکبار قصد ایجاد انقلاب مخلمی برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند، به یاری خدا نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: قبل از نهم دی و فتنه 88  جنگ احزاب علیه نظام جمهوری اسلامی بود؛ در اوایل انقلاب اسلامی هجوم  دشمن در جنگ های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و آشوب ها در استان ها و شهرها و هجوم منافقین به مردم مسؤولان عالی رتبه نظام بود و دشمن با تمام توان برنامه ریزی کرد تا در انتخابات 88 از نظام جمهوری اسلامی انتقام بگیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: همانطور مردم در زمان انقلاب به صحنه آمدند و شاه را سرنگون کردند و انقلاب اسلامی را به وجود آوردند، در نهم دی نیز وارد صحنه شدند و اجازه نفوذ به دشمن را ندادند؛ در حالیکه دشمن در صدد سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

 وی ابراز کرد: حماسه نهم دی باید همه ساله مانند دیگر مراسمات ملی و مذهبی باشکوه برگزار شود تا همه بدانند انقلاب اسلامی ایران در سایه حضور و بصیرت و پیوند با ولایت طومار فتنه‌گران، سلطنت‌ طلب‌ها و استکبار و آمریکا را برچیدند.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه قطعا این حماسه به ‌عنوان نقطه عطفی برای نمایش اتحاد و انسجام مردم ولایت مدار حول محور ولایت در تاریخ انقلاب برای همیشه ماندگار است، عنوان کرد: نهم دی اهمیت و نقش بصیرت را در تداوم راه انقلاب اسلامی نشان داد، بنابراین اهمیت این روز باید برای احاد مختلف مردم به ویژه برای جوانان بازگو شود.

حجت الاسلام  ابراهیمی بیان کرد: نهم دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی بود، روزی که به همگان نشان داد که با گذشت بیش از سی سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی، مردم شریف ما کماکان پایبند به ارزش ها و لبیک گوی ولی فقیه زمانند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می کنند./302/9709/ب1

ارسال نظرات