۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۷۰۶۲۸
مدیر حوزه علمیه الزهرا ارومیه:

واکاوی علل وقوع فتنه 88 بر بینش سیاسی مردم می افزاید

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه گفت: باید جریان فتنه و عواملی که سبب وقوع این ماجرا شد در کشور تبیین شده و علل آن واکاوی شود تا به این طریق بر بینش سیاسی و بصیرت مردم افزوده و آنان را برای مقابله با جریانهای نفوذ و فتنه های احتمالی آماده کند.
مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، راضیه پورحیدر، مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه صبح امروز در مراسم ویژه 9 دی، اظهار داشت: برگزاری چنین مراسماتی برای جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن جریان فتنه ضروری است.

پورحیدر تصریح کرد: باید جریان فتنه و عواملی که سبب وقوع این ماجرا شد در کشور تبیین شده و علل آن واکاوی شود تا به این طریق بر بینش سیاسی و بصیرت مردم افزوده و آنان را برای مقابله با جریانهای نفوذ و فتنه های احتمالی آماده کند.

وی حفظ نظام اسلامی و باورهای مردم را از وظایف اصلی مبلغان دینی عنوان و اضافه کرد: مبلغان و مروجان دین که سربازان اصلی نظام اسلامی هستند باید با معرفی جریان نفاق به حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی که محصول خون و مجاهدت هزاران شهید است، بپردازند.

مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) ارومیه انقلاب اسلامی را امانت شهدا خواند که به دست نسل های حاضر به ویژه روحانیان و طلاب جوان رسیده است، گفت: این انقلاب برای اینکه از هر آسیب و فتنه ای در امان باشد به مجاهدت و ایثار نیروهای انقلابی و ولایی نیاز دارد.

وی با تلخ خواندن یادآوری خاطرات حوادث 88، افزود: این حوادث لطمه زیادی به نظام اسلامی زده و قلب رهبر معظم انقلاب و مؤمنان را به دست آورد و کار را به آنجا رساند که رهبر عزیزمان ندای این عمار سر دادند.

وی به نقش ولایت فقیه در خنثی سازی فتنه 88 اشاره و ابراز کرد: روشنگری رهبر انقلاب سبب بیداری مردم و خلق حماسه 9 دی شد که فتنه را در نطفه خفه کردند و با این اتفاق عدو سبب خیر شده و نقش و جایگاه ولی فقیه برای مردم بیش از پیش نمودار شد.

پورحیدر تقوای سیاسی و دینی را اصلی ترین عامل خلق حماسه 9 دی دانست و گفت: مردم با بینش و خروش خود در 9 دی 88 فتنه گران را عقب زده و جرات هر نوع عمل و ابتکاری را از آنان گرفته و این جریان پر خطر را عقب زدند./936/202/ب2

ارسال نظرات