۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۷۰۷۳۶
حجت‌الاسلام رسایی:

نسل جدید باید بداند که فتنه‌گران به اسلام و ولایت فقیه چه خیانتی کردند

حجت‌الاسلام رسایی گفت: اهمیت مراسم‌های بزرگداشت 9 دی بازخوانی فتنه 88 و کارهایی است که فتنه‌گران انجام دادند و نسل جدید بدانند فتنه‌گران به اصل ولایت فقیه و دین اسلام چه خیانت‌ها کردند.
حجت الاسلام رسایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش گرامیداشت 9 دی که به همت هیات رزمندگان غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: حضور پرشور مردم در 9 دی این روز را مبارک و تاریخی کرد.

وی افزود: تا پیش از فتنه سال 88؛ نه دی با روزهای دیگر تفاوت نداشت از سال 88 معنای دیگری پیدا کرد، و این معنا نه بر اساس بازی‌های حزبی و سیاسی القا یا تلقی شد بلکه نائب امام زمان(عج) و ولی فقیه زمان 9 دی را یوم‌الله نامیدند چراکه در این روز خداوند قدرت خود را نشان دادند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در ادامه بیان داشت: آنچه 9 دی را یوم‌الله کرد حضور گسترده مردم در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها خود با طیف‌ها و سنین مختلف بود که به صورت خودجوش حضور پیدا کردند و یک کودتای بزرگ را بدون هزینه خنثی کردند.

حجت‌الاسلام رسایی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که شاید من زنده نباشم اما روزی واقعیت‌های فتنه 88 آشکار می‌شود، عنوان کرد: امروز در 9 دی برخی عصبانی و ناراحت هستند و برخی از رسانه‌های همین افراد 9 دی را یادآوری نمی‌کنند یا حرف نمی‌زنند و اگر هم حرف بزنند ناقص حرف می‌زنند که تحریف کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: مراقب باشید این مراسم شعاری نشود به حقیقت و کنه شعارهایی که مردم در 9 دی پرداختند توجه شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: اشتباه صدا و سیما این است که در بزرگداشت 9 دی فقط تهران را نشان می‌دهد درحالکیه آن روز همه شهرها به میدان آمدند، اما اینکه در فتنه 88 چه اتفاقاتی رخ داد اگر گفته نشود 9 دی تحریف شده است.

حجت‌الاسلام رسایی درباره هفته نامه 9 دی گفت: ما برای هفته نامه 9 دی بعد از یک سال دوندگی مجوز گرفتیم که صرفا به مسائل فتنه 88 و 9 دی‌پردازد، بعدها همین آقایان از دادن مجوز پشیمان شدند طوری که در این دولت چهار بار هر دفعه بدون تذکر توقیف شدیم.

وی اظهار داشت: تردید نکنید برخی از برگزاری مراسم‌هایی برای بزرگداشت 9 دی ناراحت می‌شوند این خشم و عصبانیت آنها را در جایی که حرف نمی‌زنند می‌توانید مشاهده کنید.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: برخی خواص سرشناس که خود جز ساکتین یا از رؤسای فتنه بودند وقتی حرف می‌زنند تعبیر فتنه را به کار نمی‌برند؛ کسی که بیشتر از همه تعبیر فتنه را به کار بردند رهبر معظم انقلاب است که در باخوانی آن فرمودند این خط قرمز من است.

حجت‌الاسلام رسایی افزود: زمانیکه رهبر معظم انقلاب بر روی چیزی پافشاری کرده و ایستادگی می‌کنند بر اساس منافع دینی ملی و اعتقادی ما است، یعنی اینجا نقطه‌ای است که ما باید روی آن ایستادگی کرده و بجنگیم، اگر کسی نام فتنه را نمی‌برد او شیشه‌خرده دارد.

وی با اشاره به علت اینکه برخی از مراسم‌ بزرگداشت 9 دی ناراحت هستند، ابراز کرد: به این علت که در مراسم‌های بزرگداشت 9 دی فتنه 88 و کارهایی که فته‌گران انجام دادند بازخوانی می‌شود و نسل جدید فتنه‌گران را می‌شناسند که به اصل ولایت فقیه و دین اسلام چه خیانت‌ها کردند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، افزود: بهانه فتنه‌گران نیز تقلب در انتخابات بود زمانیکه دیدند نتیجه انتخابات مطابق میل آنها نیست قبل از برگزاری انتخابات بازی را به هم زدند، از یک سال قبل موضع‌گیری شروع شده و گفتند نیاز به دولت وحدت ملی داریم، در همین مجلس همایش گرفتند، گفتند ما دولت وحدت ملی می‌خواهیم در حالیکه ما وحدت ملی داشتیم.

حجت‌الاسلام رسایی ادامه داد: وقتی دیدند آن فرد مورد نظرشان رای نمی‌آورد یکی از آنها به رهبر انقلاب نامه نوشته و گفت اگر این روند پیش رود من دود آتش خشم احزاب و مردم را می‌بنیم که به خیابان‌ها کشیده می‌شود یعنی اگر آنی که ما می‌خواهیم از صندوق خارج نشود ما خیابان‌ها را به آتش می‌کشیم.

وی اظهار داشت: اگر برای 9 دی مراسم گرفته شود اما این موارد گفته نشود خیانت است چراکه فتنه هنوز هست، فتنه اعتماد و تکیه به دشمن است در این سالها برخی به لبخند و شوخی دشمن اعتماد کردند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، افزود: چرا باید فلان مسؤول مملکتی بگوید که من اوباما را مودب و باهوش یافتم، چرا باید وندی شرمن بگوید ما در مذاکرات یکدیگر به اسم کوچک صدا می‌کردیم معلوم می‌شود روابط اینها صمیمی‌تر از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم.

حجت‌الاسلام رسایی گفت: چرا کسی که از دوره دبیرستان در آمریکا بوده دانشگاه، دوره سربازی، ازدواج بچه دار شدن و کار او همه و همه درآنجا بوده حالا آمده اینجا وزیر امور خارجه ما شده است، اصول گرایانی که پشت صحنه حمایت کردند هم نسبت به ایشان و زنگنه سبب شد اینها رای‌های لب مرزی آورده و روی کار بیایند، نتیجه این شد که بعد از اینکه عزت کشور فروخته شد، دانش کشور فروخته شد، تحریم‌ها تمدید شد، راکتور هسته‌ای اراک با بتن پر شد، سانترفیوژه اروانیوم غنی شده بارکشتی شد رفت، گفت اشتباه کردم.

حجت‌الاسلام رسایی بیان داشت: چقدر رهبر معظم انقلاب فرمودند که فتنه‌های دیگر در پیش است فتنه امروز این است که به زبان ولایت فقیه حرف زده و بعد می‌روند کار خود را می‌کنند، بعد از هر غلطی که انجام دادند می‌گویند با اجازه رهبری بود، فتنه الان نفاق است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: شما در فتنه 88 با خواصی مواجه بودید که یا به دنبال تحمیل نظر خود بودند یا در دل مردم تردید انداخته و دوپهلو حرف می‌زدند.

وی درباره مردود شدن برخی انقلابیون، اظهار داشت: ریزیش و رویش قاعده دین و انسان است بعد از انقلاب برخی ریزش کرده و بسیاری هم رویش کردند بسیاری از علما همچون آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله جنتی یا آیت‌الله خزعلی بر عهد خود باقی ماندند و چهره‌های زیادی از استادان و نخبگان رویش کردند.

حجت‌الاسلام رسایی با بیان اینکه از همان ابتدای خلقت تا امروز فتنه بوده و ادامه خواهد داشت، گفت: فتنه فقط برای روزگار ما نبوده است به عنوان مثال شمر در جنگ صفین جانبار کنار امیرمومنان علی(ع) بود اما در عاشورا امام حسین(ع) را کشت، ظهیر در جنگ صفین جز ساکتین بود یا حر آب به روی امام حسین(ع) بست اما هر دو بعدها به امام حسین(ع) پیوستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در فتنه برجام  سه جریان بودند، برخی از خواص دنبال تحمیل یک دسته دنبال ایجاد تردید بودند اما عده‌ای هم ایستاده و گفتند هیچی از آن در نمی‌آید، گفت: پرونده فتنه 88 همان 9 دی بسته شد، اما فتنه برجام سه سال طول کشید چراکه این را به اقتصاد مردم و رفع تحریم‌ها پیوند زدند.

وی درباره مشکلات اقتصادی کشورمان، بیان داشت: اگر این کشور تحریم هم نباشد وجود افرادی نظیر نعمت زاده با هزار میلیارد تومان ثروت دارد اجازه حل مشکلات اقتصادی را نمی‌دهد، چگونه می‌شود که کسی در نظام اسلامی این همه ثروت داشته باشند بعد برخی در گورستان بخوابند.

حجت‌الاسلام رسایی افزود: مردم ما با انقلاب قهر نیستند بلکه از تبعیض و این همه شکاف طبقاتی ناراحت هستند، امروز اکثر مسوولانی که با نظام و ساختار آن مشکل دارند بچه‌های آنها در خارج از کشور هستند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه در این بین رهبر معظم انقلاب چه کاره هستند، گفت: نمی‌شود رهبری اشتباهات مردم را تصحیح کنند، وقتی سال 92 به دولت اجازه مذاکره با آمریکا را دادند با اینکه بارها فرموده بودند نتیجه ندارد، به این علت بود که دولت در حل مشکلات اقتصادی بهانه نیاورد که با مذاکره تحریم‌ها برداشته می‌شد و رهبر اجازه ندادند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات خون دل خوردند، هر کس درباره مذاکرات حرف زد توسط همین دولت کاسب تحریم، تندرو، بی‌سواد، بی‌شناسنامه معرفی و به جهنم حواله شد، طرف در مجلس سر ما داد و به آمریکایی‌ها لبخند می‌زند.

حجت‌الاسلام رسایی اگر رهبر اجازه دادند اینها برای مذاکره بروند برای این بود که مردم در لایه‌های مختلف بفهمند که با شمر زمانه مذاکره فایده ندارد، ابراز کرد: امروز مشکل ما با آمریکا درباره هسته‌ای، حقوق بشر یا تروریست نیست چراکه بسیاری کشورهای دیگر این موارد را دارند مشکل آنها با ما همین جلساتی است که در آن یا حسین گفته می‌شود این جلسات بمب اتمی است که مریض نمی‌کند شفا می‌دهد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: مشکل دشمن با ما حیا، حجاب بانوان و در کل دین اسلام ناب محمدی است، این سلاح اتمی ما است که باید با آن پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم./201/807/ب1

ارسال نظرات