۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۷۰۷۸۲
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم در 9 دی نشان دادند صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند

رمضان شریف گفت: همانطور که امام(ره) فرمودند صاحبان این نظام و کشور مردم هستند و حماسه 9 دی این را به دنیا نشان داد.
سردار رمضان شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،‌ سردار رمضان‌شریف مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه اظهار داشت: در طول 38 سال گذشته حوادث مختلفی برای کشور رخ داده که فتنه 88 یکی از آنها است.

وی با بیان این‌که در ماجرای فتنه اصل نظام مورد هدف بود و به لطف پروردگار، رهبر معظم انقلاب و حمایت های مقتدرانه مردم این فتنه‌ها خنثی شد، افزود: باید بدانیم دشمن برای فتنه 88 برنامه ریزی قبلی و دقیقی را انجام داده بود چرا که هیچ فتنه‌ای خلق‌الساعه اتفاق نمی‌افتد.

رمضان شریف ادامه داد: در انتخابات 88 دیدیم که رسانه های بیگانه دو نفر از کاندیداها را اعلام کردند که پیروز شده‌اند در حالی که در هر انتخاباتی یک نفر برنده اعلام می‌شود، این امر در واقع استارت فتنه بود تا جایی که حتی به فرهنگ عاشورا هم رحم نکردند.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دنیا و به ویژه  استعمارگران بدانند این مردم با تقدیم 300 هزار شهید در 8 سال جنگ تحمیلی از نظام و انقلاب محافظت کردند، پس چطور انتظار د ارند که این ملت از سران‌فتنه و خیانت آنها حمایت کنند؟

وی بزرگترین خیانت فتنه 88 را در ایجاد جنگ روانی دانست و افزود: خیانتی که حتی نظیر آن را در جنگ تحمیلی ندیدیم، کسانی که رای نیاوردند اعلام کردند که در حقشان ظلم و خیانت شده و این بزرگترین اتفاق این روز ننگین بود.

رمضان شریف تصریح کرد: ملت سرافراز ما در همه صحنه‌های حساس حضور دارند و اقتدار امروز کشور را مدیون حضور و جان‌فشانی‌های آنها در جنگ تحمیلی هستیم و به برکت خون شهدا امن‌ترین کشور را در منطقه داریم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 5 سال است که دشمن امنیت کشورهای حاشیه ما را دچار اختلال کرده و حتی خواستند با آتش افروزی خود سوریه را از بین ببرند اما با آموزه های دفاع‌مقدس و انقلاب‌اسلامی ایران هدف‌شان شکست خورد چرا که جوانانی برای حفاظت از حریم اهل‌بیت از جانشان گذشتند و برای دفاع از آرمانهایشان تلاش کردند.

مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآورشد: همانطور که امام(ره) فرمودند صاحبان این نظام و کشور مردم هستند و حماسه 9 دی این را به دنیا نشان داد.

وی بیان کرد: باید بدانیم که اقدامات اخیر آمریکا نسبت به رای منفی دادن به قطعنامه درباره شهرک‌سازی اسرائیل یک تنفس مصنوعی است تا بگوید دیگر جنگ در منطقه کارساز نیست و این نشان از تجربه چندین دهه مداخله آنها در منطقه بوده و سوریه سند حاضر آن بی‌تدبیری‌ها است.

رمضان شریف بیان کرد: رهبر معظم‌انقلاب یک اسطوره عدالت و تقوا است و عده‌ای از ضدانقلاب‌ها و عوامل فریب خورده آنها در داخل کشور اعلام می کنند که رهبری در مقابل مردم ایستاده است چرا که آنها هدفی جز ایجاد اختلال در امنیت و زندگی مردم ندارند./202/936/ب1

ارسال نظرات