۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۷۰۹۰۵
امام جمعه بندرعباس:

ولایت فقیه محور جامعه اسلامی است/ مطیع رهبر بودن سبب نومیدی دشمنان اسلام و نظام می شود

امام جمعه بندرعباس گفت: باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم، عمل کردن به فرمایشات رهبری و حرکت کردن پشت سر ایشان موجبات نومیدی دشمنان اسلام و نظام را فراهم می‌کند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های این هفته شهرستان با اشاره به فضای مجازی و آسیبها و تهدیدات آن، گفت: گاها به دلیل عدم استفاده صحیح از فضای مجازی، موجبات تخریب شخصیت ها فراهم می شود.

وی افزود: تخریب شخصیت ها در فضای مجازی چیزی است که دشمن به دنبال آن است و افراد باید مواظب باشند تا در این زمینه موجبات خشنودی دشمن را فراهم نکنند.

امام جمعه بندرعباس با تأکید بر مثبت اندیشی، اظهار داشت: انديشه هاي مثبت سبب ارتقای توانمندي‌ها، اعتماد به نفس و خودباوري‌ها می‌شود در حالي كه افكار منفي، ناتواني، حقارت و خودكم بيني‌ها را در انسان تشدید می‌کند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید نسبت به مسائل جامعه دید مثبت داشته باشیم، بیان‌ داشت: تعامل آرام و بدون مشكل با محيط اجتماعي از نتایج مثبت نگري است.

امام جمعه بندرعباس ابرازداشت: آنچه که به آبروی افراد لطمه وارد می کند نه اسلامی است و نه انقلابی، چرا که انقلاب اتسلامی بر پایه و اساس دین مبین اسلام بنا شده و در این نظام، ضربه زدن به آبروی افراد امری ناپسند است.

آیت الله نعیم آبادی تصریح‌کرد: هر چیزی که ضد اسلام باشد ضد انقلاب نیز محسوب می‌شود،گاها برخی افراد تهمت می‌زنند که فلانی ضدانقلاب است، افرادی که اقدام به این کار می‌کنند باید بدانند که ملاک و دلیل محکمی باید برای اثبات این کار داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل رهبر انقلاب، رهبر باشیم، بیان داشت: بلکه باید مطیع و پیرو بی چون و چرای مقام معظم رهبری باشیم و در جهت تحقق مطالبات معظم له در حوزه‌های مختلف تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: برای برخورداری از جامعه ای سالم باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تمامی زمینه ها توجه کنیم چرا که پیروی از رهنمودهای ایشان سعادت، سربلندی و امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورد.

آیت الله نعیم آبادی گفت: همان طور که در دوران انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به عنوان محور بودند در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری محور هستند و به عبارتی کامل و واضح‌تر، رهبر فقط خامنه ای است.

امام جمعه بندرعباس تصریح‌ کرد: باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم، عمل کردن به فرمایشات رهبری و حرکت کردن پشت سر ایشان موجبات نومیدی دشمنان اسلام و نظام را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در تمامی شرایط، بیانات مقام معظم رهبری به دور از کنایه و ابهام است و ایشان بیانات خود را به طور واضح و صریح ایراد می‌کنند، کسی نمی‌تواند به بهانه ابهام درفرمایشات معظم له از عمل به آن سرباز زند./851/201/ب2

ارسال نظرات