۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۴۷۱۱۶۱
آیت الله عالمی:

نیروهای انقلابی با عبرت از گذشته به وحدت و انسجام برسند

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با بیان این که اگر افرادی که مخالف نظر امام و رهبر انقلاب هستند به جایگاه برسند به ضرر و زیان کشور خواهد بود، گفت: برای این که زیان چند دوره قبل جبران شود آقایان باید به وحدت و انسجام برسند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی را امری ضروری دانست و گفت: نیروهای ارزشی و انقلابی باید به این فکر کنند که اندیشه ناب مکتب امام و پیروی از رهبر معظم انقلاب همواره عملیاتی شود.

وی افزود: اگر قرار است که افکار ناب عملیاتی شده و دیدگاه های حضرت امام و خواسته های رهبر معظم انقلاب اجرایی شود باید این آقایان با یکدیگر وحدت و همگرایی داشته باشند، به نظر بنده این چند دوره انتخابات برای تجربه کردن کافی است که هر گروهی نباید خواسته های خود را دنبال کند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر افرادی که مخالف نظر امام و رهبر انقلاب هستند به جایگاه برسند به ضرر و زیان کشور خواهد بود، اظهار داشت: برای این که زیان چند دوره قبل جبران شود آقایان باید به وحدت و انسجام برسند.

وی ادامه داد: وحدت امری بسیار لازم است، آقایان و هچکدام از گروه ها نباید مطلق گرایی داشته باشند، باید به افکار و اندیشه های دیگران هم احترام بگذارند و به گونه ای موضوع را هدایت کنند که در رقابت، میدان را به حریف واگذار نکنند.

آیت الله عالمی با اشاره به الزامات و موانع وحدت نیروهای انقلابی ابراز داشت: برای این که خیرخواهی، پیشرفت، اقتدار و عزت برای امت، جامعه و حاکمیت جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد نیازمند همگرایی، وحدت و حرکت های سنجیده هستیم.

وی عنوان کرد: هیچ فرصت و استعدادی را نباید از دست داد، از همین حالا باید انسجام و وحدت را تقویت کرد تا در آینده هم بماند، از تفرقه به شدت باید پرهیز شود، هر اندازه تاکنون زیان به دلیل تفرقه به وجود آمده باید به همان بسنده کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات