۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۴۷۱۴۴۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح کشور خار چشم دشمنان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور خار چشم دشمنان هستند، گفت: مردم مظلوم یمن با پیام مظلومیت خود دشمنان و بیگانگان را شکست می‌دهند که آثار این پیام‌ها نیز دیده شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی کشور، اظهار داشت: سربازان و پرسنل پدافند هوایی تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت در کشور می‌کنند، نیروهای پدافند از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

وی نقش پدافند هوایی در مناطق را مهم و مؤثر دانست و گفت: تقویت پدافند هوایی به تعبیری خط مقدم است و مهم‌ترین نقش را دارد، اگر برادران مظلوم ما در یمن پیش‌بینی‌های لازم را می‌کردند و اصل پدافند هوایی در نظر گرفته می‌شد سبب کاسته شدن بار سنگینی از آن‌ها می‌شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم یمن در مظلوم‌ترین شرایط و با دست خالی از لحاظ پدافند آسیب‌های بسیاری دیده‌اند اما با همین دست خالی و پایداری، پایمردی و صبر دشمنان را به رسوایی کشانده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: پایمردی در یمن حرف اول را می‌زند و سبب زمین‌گیر شدن دشمن می‌شود، این کشور با مظلومیت‌های خود دشمن را شکست می‌دهد، چشم آن‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه قدرت نظام است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور خار چشم دشمنان هستند، ادامه داد: مردم مظلوم یمن با پیام مظلومیت خود دشمنان و بیگانگان را شکست می‌دهند که آثار این پیام‌ها نیز دیده شده است./202/880/ب1

ارسال نظرات